منتخبان جدید شورای شهر کیاکلا معرفی شدند

ساری – ایرنا – فرماندار شهرستان سیمرغ نامزدهای منتخب شهروندان کیاکلا برای عضویت در ششمین دوره شورای اسلامی این شهر را معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، مجتبی حبیب‌نژاد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این که شهروندان ساکن سیمرغ مشارکت ۸۰.۴ درصدی را در انتخابات ۲۸ خرداد ثبت کردند، گفت: انتخابات شورای شهر کیاکلا در ۹ شعبه شهری اخذ رأی برگزار شد که شهروندان این شهر با رأی خود پنج عضو جدید را جایگزین اعضای شورای پنجم کردند.

وی افزود: بر اساس آراء اخذ شده در ۹ شعبه شهری کیاکلا، جواد شفیعی با یکهزار و ۶۶۲، حسن اسدی دستندکلایی با یکهزار و ۵۳۴، مهدی حبیبی با یکهزار و ۴۶۰، اکبر اکبری با یکهزار و رأی۲۸۶ و خیرالله ضیایی با ۹۵۷ رأی به عنوان اعضای شورای ششم این شهر انتخاب شدند.

به گفته این مسئول، کیاکلایی‌ها محسن نقی‌زاده با ۹۰۸، اسماعیل اسماعیلی با ۸۷۷ و آیت داداشی با ۷۵۴ رأی را هم به عنوان اعضای علی‌البدل پارلمان شهری کیاکلا برگزیدند.

فرماندار سیمرغ خاطرنشان کرد: این شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۵ هزار و ۴۵۶ واجد شرایط رأی دادن داشت که ۸۰.۴ درصد این افراد در انتخابات شرکت کردند.

میزان مشارکت انتخاباتی شهرستان سیمرغ در انتخابات سال ۱۳۹۶ که ۱۴ هزار و ۵۸۳ واجحد شرایط شرکت در انتخابات داشت حدود ۱۰۳ درصد ثبت شده بود.

همه اعضای شورای ششم کیاکلا جدید هستند و از شورای پنجم کیاکلا فقط یک عضو توانست در بین اعضای علی‌البدل شورای ششم قرار بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha