وزیر آموزش و پرورش به حجت الاسلام رئیسی تبریک گفت

تهران-ایرنا- وزیر آموزش و پرورش در پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رییس‌جمهوری منتخب مردم ایران تبریک گفت.

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در پیام تبریک محسن حاجی میرزایی  خطاب به حجت الاسلام رئیسی آمده است:  بار دیگر گاه شمار جمهوری اسلامی ایران به وزش نسیم مردم سالاری دینی، ورق خورد و دگر بار، رأی اولی های عزیز همگام با ملّت فهیم ایران با حضور زنده و ارزنده خود در عرصه سرنوشت آفرین انتخابات، صفحه پرافتخار دیگری بر دیوان پُربرگ و بار نظام اسلامی افزودند.

وی ادامه داد: به عنوان خادم مردم آگاه و آزاد ایران در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، مسرورانه این رخداد خطیر را که بی گمان مرضی خدا، شادی شهدا و امام شهدا و یأس و ناامیدی بدخواهان ایران اسلامی را به ارمغان دارد به رهبر معظّم انقلاب و یکایک ایرانیان ایمانی، به ویژه جناب عالی که منتخب ملّت هستید، تبریک و تهنیت می گویم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: امید که در سایه سار الطاف الهی و با بهره مندی جامع و جاذب از استعدادهای این سرزمین مستعد، شاهد آفرینش زمینه پویایی و پایایی بیش از پیش میهن اسلامی خویش در دولت شما باشیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که روز جمعه 28 خرداد ماه برگزار شد، بیش از ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار رای یعنی ۶۲ درصد آرای ماخوذه را کسب کرد و به عنوان هشتمین رییس‌جمهوری ایران از سوی ملت انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha