۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۰۸
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84376345
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شیب شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری همچنان نزولی است

شهرکرد- ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: با کاهش تعداد بیماران سرپایی و بستری روند نزولی کرونا در استان همچنان کاهشی است و امید است این روند به بیشترین حد خود برسد.

سید راشد جزایری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این کاهش شیوع کرونا سبب شد تا به تازگی شهرستان سامان که در وضعیت نارنجی ( پرخطر) قرار داشت به وضعیت زرد ( خطر متوسط) تغییر رنگ دهد.

وی ادامه داد: بر این اساس در حال حاضر چهار شهرستان سامان، بن، خانمیرزا و کوهرنگ در وضعیت زرد کرونا و دیگر شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

جزایری از مراجعه ۲۷۵ بیمار مشکوک به مراکز درمانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد آزمایش ۸۸ نفر مثبت گزارش شد که ۲۱ نفر بستری شدند و ۶۷ بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری همچنین از فوت ۲ بیمار جدید کرونایی در استان خبر داد و اظهار داشت: با احتساب این ۲ بیمار تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به یک هزار و ۱۳۳ نفر رسید.

جزایری، تعداد بیماران بستری ناشی از کرونا در استان را ۱۳۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۵ نفر تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون (۳۰ خرداد) ۱۳۸ هزار و ۴۳ مورد نمونه‌گیری کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۴۷ هزار و ۲۲۴ بیکار مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha