۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۴۷
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84376653
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در نقده کشف شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی نقده گفت: پنج دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در این شهرستان کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

سرهنگ کیومرث پاکدل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی نقده از طریق کار اطلاعاتی نامحسوس و منابع خبری از نگهداری و استفاده غیرمجاز از تعدادی دستگاه ماینر اطلاع یافته و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی لازم با دستگاه قضایی به همراه نماینده اداره برق در محل مورد نظر حاضر و در بازرسی از این مکان، پنج دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی نقده ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی این ماینر ها را  ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ پاکدل گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی ضمن قدردانی از تعامل و همکاری مردم با پلیس از آنان خواست تا هرگونه فعالیت در خصوص خرید و فروش مواد مخدر و کالای قاچاق را در سطح شهرستان  به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha