۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۰۷
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84377694
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش رسانه ها برای ترغیب مردم در انتخابات قابل ستایش است

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نقش رسانه ها را در مشارکت حداکثری در انتخابات استان بی بدیل دانست و گفت: با تلاش اصحاب رسانه و پای کار آمدن مردم توانستیم باز هم جزو سه استان برتر از نظر مشارکت سیاسی باشیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار شامگاه دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: با اهتمام و اطلاع رسانی رسانه های جمعی، بکارگیری ظرفیت معتمدان و متنفذان و همه دستگاه ها، موفق شدیم باز هم در این استان حماسه ای توسط مردم رقم زده شده و برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان افزوده شود.

وی افزود: اهتمام رسانه ها برای ترغیب مردم به مشارکت حداکثری قابل ستایش است و آنان در این راستا از چند ماه گذشته تمامی تلاش خود را بکار گرفتند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: وحدت و همدلی برای مهندسی افکار عمومی و ترغیب مردم با امیدآفرینی قابل تحسین بود، اگر چنانچه اصحاب رسانه های سایر استان ها نیز اینگونه عمل می کردند، نرخ مشارکت در انتخابات بیش از این رقم بود. 

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: با توجه به مشکلات اقتصادی، برنده انتخابات مردم بودند و سرنوشت خود را رقم زدند که امیدواریم وضعیت کشور متحول شود.

وی با تسلیت درگذشت حاج سامی شهبازی، پژمان مهدوی و ولدبیگی، گفت: همه ما مسافر یک کاروان هستیم همچنان که ما قلم فرسایی می کنیم، فرشتگان هم اعمال ما را می نگارند و باید در آن دنیا هم جوابگو اعمال خود باشیم.

به گزارش ایرنا، در این نشست برخی از اصحاب رسانه نظرات خود را ارایه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha