یادنامه خبرنگار پیشکسوت ایلامی تهیه می شود

ایلام - ایرنا - معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: یادنامه زنده یاد سامی شهبازی خبرنگار پیشکسوت و رئیس خانه مطبوعات استان تهیه خواهد شد.

یونس قیطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اداره کل با همکاری خانه مطبوعات استان در نظر دارد یادنامه وزین و در خور منزلت این خبرنگار فقید را به صورت مکتوب و مصور تدوین و منتشر کند.

وی تاکید کرد: در این زمینه تمام اصحاب رسانه و اهالی قلم می توانند دلنوشته ها، یادداشت ها ، عکس های خاص و عکس های مربوط به مراسم تشییع و تدفین ایشان را تا ۲۰ تیرماه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تحویل دهند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، هدف از این اقدام را تکریم منزلت و شان این خبرنگار فقید عنوان کرد.

زنده یاد حاج شامی شهبازی خبرنگار پیشکسوت استان عصر ۲۷خردادماه به علت سکته دار فانی را وداع گفت.

سامی شهبازی از پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع رسانی روز گذشته به علت عارضه سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

سامی شهبازی نمایندگی روزنامه رسالت، ریاست اسبق بسیج رسانه، مسئول کانال خبری ایلام بیدار و ریاست خانه مطبوعات و رسانه های ایلام را در کارنامه کاری خود داشت که به شهادت عمده اهالی رسانه ای استان در دوره خدمت خود خانه مطبوعات ایلام را متحول کرد.

فوت ناگهانی و غیر منتظره این خبرنگار باسابقه و رییس خانه مطبوعات استان ایلام جامعه رسانه ای استان را در بهت و حیرت فرو برده است.

پاییز سال گذشته نیز ویروس کرونا باعث درگذشت پژمان مهدوی فر پیشکسوت دیگری از عرصه خبر استان ایلام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha