استاندار: تولید و اشتغال اولویت کاری مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه از تولید و اشتغال به عنوان ۲ اولویت مهم در استان نام برد و گفت: در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها» نامگذاری شده تلاش برای کمک به تولید و رفع موانع از اهداف بسیار مهم است که مدیران موظف به اجرای این برنامه ها هستند.

«هوشنگ بازوند» چهارشنبه شب در جلسه شورای معادن استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت تصریح کرد: مدیران باید تلاش کنند که تصمیمات در داخل خود استان گرفته شود نه اینکه برای حل مشکلی به دنبال اتخاذ تصمیم از مرکز باشند.

وی وظیفه مدیران را پیگیری و جدیت برای ایجاد شغل، کار و رفع مشکلات عنوان کرد و بیان داشت: خوشبختانه استان کرمانشاه دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی برای توسعه و شکوفایی است لذا از این ظرفیت ها باید برای ایجاد شغل و کار جوانان استفاده کنیم و با اتخاذ تصمیمات راهبردی و اثرگذار به دنبال ایجاد بسترهای مهم برای توسعه باشیم.

استاندار کرمانشاه افزود: نامگذاری سال ها نشان از درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری دارد لذا سالجاری که به نام «تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها» مزین شده همه ما موظف به کمک در راستای افزایش تولید و رفع موانع هستیم.

وی با بیان اینکه همه باید با جدیت و تلاش برای حرکت استان به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر گام برداریم، از فرمانداران خواست که با جدیت اگر در شهرستانی معارضی برای انجام کارهای معدنی به منظور ایجاد شغل وجود دارد، با جدیت در جهت رفع معارض گام بردارند.

مقام عالی استان همچنین بیان داشت: اگر در جایی که قرار است کار مربوط به معدن انجام شود اگر با مخالفت بعضی از دستگاه ها مانند میراث فرهنگی و یا منابع طبیعی روبرو شد می توان دیگر نقاط خارج از این محدوده را مورد شناسایی قرار داد.

وی بیان داشت: در جلسه آینده این شورا باید تمام فرمانداران استان حضور داشته باشند تا مباحث مربوط به کار معادن در شهرستان ها به شکل دقیق تر و مناسبتری دنبال شود زیرا آنچه که برای ما مهم است کمک به تولید و ایجاد اشتغال است.

اکنون ۲۰۲ معدن در سطح استان مجوز بهره‌برداری دارد که از این تعداد هم‌اکنون ۱۶۳ معدن فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha