۸ تیر ۱۴۰۰، ۷:۵۳
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84380797
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدارس فوتبال زنجان فعالیت خود را آغاز کردند

۸ تیر ۱۴۰۰، ۷:۵۳
کد خبر: 84380797
مدارس فوتبال زنجان فعالیت خود را آغاز کردند

زنجان - ایرنا - مسوؤل واحد آموزش و مربیان هیات فوتبال استان زنجان، گفت: پس از یکسال تعطیلی کامل مدارس فوتبال استان زنجان به خاطر شیوع ویروس کرونا، مجدد این مدارس فعالیت خود را از روز چهارشنبه آغاز کردند و اکنون در مرحله ثبت نام از هنر آموزان قرار دارند.

بهمن عمولر، روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان استقبال خانواده ها از ثبت نام فرزندان خود در ترم تابستانی مدارس فوتبال به خاطر ترس از ابتلا آنان به بیماری کرونا در مقایسه با سال های گذشته چندان خوب و رضایتبخش نیست اما اولیا یقین بدانند که این مدارس با رعایت کامل و دقیق شیوه نامه های بهداشتی، فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا در طی یکسال اخیر بطور کامل تاثیر خود را بر ورزش فوتبال گذاشت، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا به ورزش فوتبال زنجان لطمه و آسیب جدی زد، آموزش و برگزاری مسابقات و همچنین مدارس و باشگاه های این رشته ورزشی زنجان را بطور کامل به تعطیلی کشاند و طی یکسال اخیر فقط و فقط فوتبالیست های جوان و امید این استان در مسابقات فوتبال شرکت کردند.

عمولر با بیان پارسال بیش از ۳۰ مدرسه فوتبال زنجان نسبت به ثبت نام هنرآموزان اقدام کردند اما به دلیل این بیماری منحوس اجازه فعالیت نیافته و به حالت تعطیل درآمدند، تصریح کرد: حال که این بیماری مقداری فروکش کرده است مجوز فعالیت مجدد اخذ شده است اما به مدیران مدارس و باشگاه های فوتبال توصیه می‌شود پروتکلهای بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به دقت انجام دهند و از هنرآموزان مواظبت بیشتری به عمل آورند تا فعالیت ترم تابستانی آنان موجب نگرانی و دغدغه خانواده‌ها نشود.

 وی، افزود: هر وقت اعلام شود که وضعیت کرونایی به رنگ قرمز و نارنجی است بلافاصله مدارس فوتبال استان زنجان به حالت تعطیل درخواهند آمد و حق و حقوق هنرآموزان تا فروکش کردن بیماری و بازگشایی مجدد این مدارس و شرکت آنان در مابقی جلسات آموزشی، محفوظ خواهد بود.

مسوؤل واحد آموزش و مربیان هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه هر ترم تابستان ۲۶ تا ۳۰ جلسه ۱/۵ ساعته خواهد بود، گفت: اولیا مطمئن باشند که مربیان بکارگیری شده در این مدارس، کارت دار و اخلاقمدار و مورد تایید واحد آموزش هیات فوتبال استان هستند و در طی برگزاری کلاسهای آموزشی نیز هیات بر کار آنان نظارت دقیق و کامل خواهد داشت.

عمولر با بیان اینکه مدارس فوتبال به منظور ثبت نام و فعالیت باید از هیات فوتبال استان مجوز دریافت کنند، تصریح کرد: مدارسی که مجوز لازم را اخذ نکرده باشند در این صورت کار آنان غیرقانونی بوده و به هیچ وجه نیز حق فعالیت نخواهند داشت و در صورت اطلاع نیز بلافاصله به اداره کل ورزش و جوانان معرفی خواهند شد تا مطابق قانون و مقررات با خاطیان رفتار شود.

وی با بیان اینکه این مدارس مختص پسران است، اظهار داشت: مبلغ ثبت نام برای هر ترم ۷۰۰ هزار تومان است که بخش از آن به تهیه لباس، کارت بیمه ورزشی، عضویت در سامانه فدراسیون فوتبال و حق و حقوق مربیان، اختصاص خواهد یافت.

عمولر تصریح کرد: در بخش بانوان نیز فقط یک مدرسه فوتبال به نام "آریا" در شهر زنجان وجود دارد که این مدرسه نیز به مربیگری "شبنم قشلاقی" که از مدرسان فدراسیون بوده و دارای کارت مربیگری درجه، فعالیت می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha