۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84381455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه رشت: همه باید به دولت آینده کمک کنیم

رشت _ ایرنا_ امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور پرشور مردم در شرایط سخت با وجود هجمه های دشمنان و انتخاب هشتمین رییس جمهور کشور گفت: همه باید به دولت آینده کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی رشت اظهار داشت: مردم در شرایط سخت کرونایی، جنگ روانی و بی امان دشمن به ویژه پیاده نظام آنان در داخل، سیاهنمایی خودی ها از داخل کشور و فاصله گیری مدیران از مردم در انتخابات مشارکت ۴۹ درصدی داشتند.

وی با بیان اینکه در کشور اقدامات بسیاری انجام شده و اینطور نیست که کاری نشده باشد، اضافه کرد: برای عمران، آبادانی ، راه سازی و سایر موارد کارهایی شده اما باید بیشتر از این می شد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان خاطر نشان کرد: مسئولان باید در کنار مردم قرار گیرند و در دورترین مناطق روستایی در میان مردم باشند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی فرموده اند که برای همیشه همه تحریم ها باید برداشته شود ، اظهار داشت: آمریکایی ها ۴۲ سال به ما دروغ گفته اند، ما هم تجربه کرده ایم، آیا به دروغگو اعتماد دارید؟

وی بیان داشت: گفته اند که لغو تحریم ها دایمی نیست و راستی آزمایی را هم قبول نمی کنیم، آمریکایی ها دزدان سرگردنه هستند هر کس هم فریب آنان را بخورد نادان است.

وی با بیان اینکه مسئولان فعلی و آینده باید در این مورد نظارت دقیق داشته باشند، خاطر نشان کرد: رییس جمهور منتخب نیز در نخستین نشست با خبرنگاران فرمودند که روابط خارجی ما وابسته به برجام نیست.

وی به پاسخ خیر رییس جمهور منتخب در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران خارجی با این عنوان که شما حاضرید با رییس جمهور آمریکا ملاقات داشته باشید، افزود: این خیر معنا دار یعنی عزت ملی و یعنی اینکه کشور را معطل آمریکا نکنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و در راس آن آیت الله بهشتی اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب درباره حادثه هفتم تیر و شهدای گرانقدر آن به ویژه شهید ممتاز و برجسته آیت الله بهشتی فرمودند ، این حادثه از سویی سند مظلومیت ملت ایران و جمهوری اسلامی و از سوی دیگر نشانه اقتدار این نظام بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha