خبرنگاران فقیدایرنا و ایسنا عاشقانه درمسیر اطلاع‌رسانی گام برمی‌داشتند

تهران- ایرنا- مدیرعامل ایرنا، با بیان اینکه خبرنگاران فقید ایرنا و ایسنا عاشقانه در مسیر اطلاع‌رسانی گام برمی‌داشتند، گفت: با شناختی که از خانم ریحانه یاسینی داشتم ایشان خبرنگاری بسیار حاذق، تیزهوش فعال و پیگیر بود.

محمدرضا نوروزپور روز جمعه در حاشیه مراسم تشییع پیکر ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران ایرنا و ایسنا که عصر چهارشنبه در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان‌غربی جان باختند، با تسلیت درگذشت این دو خبرنگار فقید اظهار کرد: این دو بزرگوار خانم‌ها کریمی و یاسینی در مسیر انجام وظیفه جان خودشان را از دست دادند و شهید راه اطلاع رسانی هستند.

وی افزود: با شناختی که از خانم ریحانه یاسینی همکارمان در ایرنا داشتم ایشان خبرنگاری بسیار حاذق، تیزهوش با پشتکار بالا و بسیار متعهد، فعال و پیگیر بود.

مدیرعامل ایرنا گفت: وقتی صحبت می‌کردیم از اینکه کشور ما در مسیر حمله و جنگ روانی قرار گرفته و می‌خواهند مردم ما را ناامید کنند، بسیار علاقمند بود با گزارش‌هایش در حوزه چند رسانه‌ای مردم را شاد و امیدوار نگاه دارد و تمام هدفش همین بود.

نوروزپور با بیان اینکه خانم یاسینی با گزارش‌هایش مردم را امیدوار نگاه می‌داشت، افزود: آنطور که در مورد خانم کریمی خبرنگار فقید ایسنا هم شنیده‌ام ایشان هم چنین روحیه‌ای داشتند.

وی افزود: این دو بزرگوار در مسیری که عشق‌شان و هدف‌شان بود قدم گذاشتند. عاشقانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه حرکت کردند و در همین مسیر هم جان خودشان را از دست دادند.

مدیر عامل ایرنا با تسلیت مجدد این ضایعه دردناک گفت: مسئولین  بایدعلت این اتفاقات را ریشه‌ یابی کنند تا از تکرار آن جلوگیری شود.درست است که این عزیزان در مسیر آگاهی‌بخشی جان خودشان را از دست دادند و شهید این مسیر شدند اما مسئولین باید رسیدگی کنند که حوادثی از این قبیل که همه ما را غمگین و مصیبت‌زده می‌کند تکرار نشود.

به گزارش ایرنا، ۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور صبح چهارشنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۰) برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیران‌شهر شدند که اتوبوس آنان عصر همان روز در ۱۵ کیلومتری این شهرستان در منطقه بیگم قلعه پیران‌شهر دچار حادثه شد.

در این حادثه غم‌انگیز متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha