۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84382122
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۸ درصد پرونده‌های معوقه دادگستری شاهین‌دژ مختومه شد

مهاباد- ایرنا- رییس دادگستری شاهین‌دژ گفت: با تلاش جهادی همکاران قضایی این اداره بیش از ۹۸ درصد پرونده‌های معوقه سال گذشته در این شهرستان رسیدگی و مختومه شد.

قربان شاهینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از دغدغه‌های مردم در حوزه قضایی اطاله وقت در بحث رسیدگی و ختم پرونده است که این امر در این شهرستان با تلاش‌های بی وقفه همکاران باعث شد تا ۹۸ درصد پرونده‌های معوقه از سال ۹۹ به قبل مختومه شوند.

وی با بیان اینکه این امر موجب شد تا این دادگستری در رتبه های برتر استانی از لحاظ ختم پرونده قرار گیرد، اظهار داشت: رسیدگی عادلانه و نظام مند، ساماندهی زندانیان، مبارزه با فساد و حراست از اراضی ملی، تکریم ارباب رجوع و حمایت از تولید و سرمایه گذاری از رویکردهای دستگاه قضا در این شهرستان است.

رییس دادگستری شاهین‌دژ با اشاره به نامگذاری سال با عنوان " تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" از سوی مقام معظم رهبری گفت: در این راستا بر اساس تاکیدات مکرر ریاست قوه قضائیه مبنی بر حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از توقف خط تولید کارخانه ها و حمایت از قشر کارگری، با وساطت دادگستری این شهرستان یکی از شرکت های تولیدی واقع در شهرک صنعتی که مشکلاتی گریبانگیر فعالیت آن بود حل و فصل شده و دوباره خط تولید این واحد شروع به کار کرد.

قربانی اضافه کرد: در ادامه حمایت‌های جدی از تولید، مشکلات بوجود آمده برای شرکت شاهین کوثر این شهرستان نیز از جمله بدهی‌های بانکی و اختلاف مالکیت ملک کارخانه برطرف و بزودی شاهد راه اندازی دوباره این کارخانه بعد از وقفه چندین ساله خواهیم بود.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان هم اظهار داشت: با تامین ۲ میلیارد ریال وجوه محکومیت زندانیان توسط خیران، زمینه آزادی ۱۶ زندانی غیرعمد و واجد شرایط فراهم شد.

به گزارش ایرنا، هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در حالی که جمعی از مسوولان نظام، همچون آیت ‏الله‏ بهشتی رییس دیوان عالی کشور، چهار وزیر، ۱۲ معاون وزیر و ۲۷ نماینده مجلس در جلسه هفتگی حزب حضور داشتند، منفجر شد و از یکم تا هفتم تیرماه هر سال به‌عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

شهرستان شاهین دژ ۹۸ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha