چی‌چست ارومیه قهرمان هندبال ساحلی دختران منطقه شمال کشور شد

ارومیه- ایرنا- رییس هیات هندبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم چی‌چست ارومیه با برتری مقابل نماینده تهران قهرمان هندبال ساحلی دختران منطقه شمال کشور به میزبانی ارومیه شد.

شاهین کهنمویی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها با حضور ۹ تیم طی سه روز در ارومیه برگزار شد که ظهر امروز در دیدار فینال تیم "چی‌چست ارومیه" ۲ بر یک "رنگ مانگ تهران" را شکست داد و قهرمان شد و "بانک مهر ایران" از ارومیه در دیدار رده‌بندی با همین نتیجه "شهرداری مازندران" را مغلوب کرد و سوم شد.

وی گفت: با نتایج رقم خورده سه تیم "چی‌چست" و "بانک مهر ایران" از ارومیه به همراه "رنگ مانگ تهران" جواز حضور در مرحله نهایی را که با حضور سه تیم منطقه جنوب برگزار خواهدشد، کسب کردند.

رییس هیات هندبال آذربایجان‌غربی اضافه کرد: صبح امروز در مرحله نیمه‌نهایی "چی چست ارومیه" مقابل "شهرداری مازندران" و "رنگ مانگ تهران" بر "بانک مهر ایران" از ارومیه غلبه کردند.

در این رقابت‌ها تیم‌های، زنجان، چی‌چست و بانک مهر ایران از ارومیه، شهرداری مازندران و رنگ مانگ تهران، کیهان پالایش ملایر، دورنالار ارومیه، آذربایجان‌شرقی و ستارگان آلارمکو تهران حضور داشتند که ابتدا در دو گروه ۵ و ۴ تیمی به رقابت پرداختند و سپس دو تیم برتر هر گروه راهی نیمه نهایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha