رییس پلیس هرمزگان:۲۱هزارمیلیاردریال به قاچاقچیان مواد مخدر ضربه زدیم

بندرعباس-ایرنا -فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: پلیس استان از ابتدای سال گذشته تاکنون ۲۱هزار میلیاردریال به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر ضربه زده که در این شاخص رتبه اول کشور است.

سردار غلامرضا جعفری روز شنبه در حاشیه مراسم آتش زدن بیش از ۱۶تن مواد مخدر غیردارویی در گفت و گو با ایرنا افزود:در این مدت ۱۲۰ تن انواع مواد مخدر کشف ویک هزارو ۳۱۰دستگاه انواع خودروی آنان توقیف شده است.
وی، توقیف ۵۹ باب منزل و ۱۲ واحد  مغازه، یک فروند  شناور تجاری و ۳۰هکتار زمین را بخشی دیگر ازضربه مالی به قاچاقچیان مواد مخدر در استان اعلام کرد.
رییس پلیس هرمزگان ادامه داد:۲۸ باب منزل خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در این مدت توسط پلیس توقیف و پلمب شد که در نهایت منجر به صدور رأی قضائی  ضبط و مصادره گردید.
سردار جعفری اضافه کرد: طی دو ماه گذشته نیز  تعداد ۶۸ باب منزل خرده فروشان در شهرستان بندرعباس بازرسی و یک باب منزل و دو باب مغازه پلمب شد.

تمام معتادان خیابانی را یک هفته ای جمع می کنیم
فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به عملکرد پلیس در جمع آوری ۱۷هزار و ۴۱۵معتاد خیابانی(متجاهر) طی ۱۵ماه تصریح کرد: می توانیم ظرف یک هفته تمام معتادان خیابانی استان را جمع کنیم اما باید سایر بسترهای درمان واشتغال و حل دیگر مشکلات معتادان نیز فراهم یاشند تا دوباره به عنوان معتاد به خیابان ها برنگردند.

سردار جعفری، همچنین از دستگیری چهارهزارو ۱۳۶ نفر قاچاقچی و خرده فروش و انهدام ۹۹ باند قاچاق مواد مخدر درسالجاری خبرداد.

به گفته وی در۱۰ درگیری مسلحانه ، ۳۹قبضه انواع سلاح جنگی کشف و توقیف شد و ۶نفر از اشرار کشته شدند و یک نفر از پرسنل نیروی انتظامی نیز مجروح شد.
وی با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر اظهارداشت:نیروی انتظامی هرمزگان تاکنون ۱۴۵شهید و ۲۵۳جانباز در این حوزه داشته که نشان دهنده عزم قاطع و جدیت در مبارزه با قاچاق مواد مخدر است.

همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر(۲۶ژوئن) بیش از ۱۶ تن مواد مخدر غیر داروئی شامل حشیش ، شیشه و هروئین امروز شنبه با حضور مسوولان و مدیران ارشد استانی در بندرعباس به آتش کشیده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha