چند خبر کوتاه ورزشی کردستان

۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۹
کد خبر: 84383671
چند خبر کوتاه ورزشی کردستان

سنندج‌ - ایرنا - دعوت کشتی‌گیر و مربیان کردستانی به اردوی تیم ملی، کسب هفت مدال رنگارنگ توسط تیم ملی قویترین مردان در امارات، حضور سه بانوی هندبالیست کردستانی در دومین اردوی تیم ملی، دعوت بانوی فوتبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی بانوان و نتایج مسابقات قهرمانی و انتخابی کشتی فرنگی استان خبرهای کوتا

به گزارش ایرنا یک کشتی‌گیر و ۲ مربی کردستانی به آخرین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور دعوت شدند. بهنیا امامی  کشتی‌گیر کردستانی از سوی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان و کم‌شنوایان به آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی متصل به اعزام ملی پوشان جوان کشورمان فراخوانده شد.

آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز هفت تا ۱۵ تیرماه به میزبانی تهران برگزار می شود. سیدفرید عدنانی و مسعود خسروی ۲ مربی با دانش کردستانی نیز در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان رده های بزرگسالان و جوانان حضور دارند.

تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشورمان ۱۵ تیرماه برای حضور در رقابت های قهرمانی ناشنوایان جهان عازم کشور ترکیه خواهد بود.

چند خبر کوتاه ورزشی کردستان

حضور سه بانوی هندبالیست کردستانی در اردوی تیم ملی بانوان بزرگسال کشور

هدیه ویسی، شقایق باپیری و اسرا مرادی سه هندبالیست کردستانی هستند که با دعوت سرمربی تیم ملی هندبال رده سنی بزرگسالان کشور به دومین مرحله آمادگی این تیم در تهران فراخوانده شدند.

کادر فنی تیم ملی بزرگسالان فدراسیون هندبال کشور ۲۹ بازیکن را به منظور کسب آمادگی حضور در رقابت های فراملی آتی از روز پنجم تا ۱۲ تیرماه به اردو دعوت کرده است که تمرینات آمادگی خود را در محل سالن فدراسیون هندبال برگزار خواهند کرد.

چند خبر کوتاه ورزشی کردستان

بانوی کردستان نشان برنز مسابقته دو ومیدانی کشوری را کسب کرد

روز دوم مسابقات دو و میدانی قهرمانی و انتخابی تیم ملی بانوان رده سنی جوانان کشور"گرامیداشت دهه کرامت" در بخش بانوان به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد که بانوی دونده کردستانی نشان برنز ماده سه هزار متر با مانع را به خود اختصاص داد.

هستی ثمری نماینده استان کردستان در این رقابت ها با ثبت زمان ۱۳:۵۷.۹۷ در ماده سه هزار متر با مانع رده سوم و نشان برنز را کسب کرد.

نایب قهرمانی ورزشکار کردستانی در مسابقات سهمیه حرفه‌ای های جهان 

رستم عزیزی ورزشکار کردستانی که همراه با تیم ملی قویترین مردان ایران به مسابقات کسب سهمیه حرفه ای های جهان و قویترین مردان کشور امارات در دبی اعزام شده بود موفق شد عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره دسته منهای ۹۰ کیلوگرم این رقابت ها را بدست آورد.

تیم ملی قویترین مردان ایران با ۱۲ ورزشکار، دوم تیرماه به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه حرفه ای های جهان به کشور امارات اعزام شد.

تیم ملی قویترین مردان کشورمان در پایان این مسابقات با کسب ۳ نشان طلا، ۲ نقره و ۲ مدال برنز به کار خود پایان داد.

"رستم عزیزی" و "دانیال مرادی" دو ورزشکار شایسته کردستانی به نمایندگی از استان در قالب تیم ملی قویترین مردان ایران به مسابقات کسب سهمیه حرفه ای های جهان و قویترین مردان کشور امارات اعزام شدند.

چند خبر کوتاه ورزشی کردستان

دعوت بانوی فوتبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی بانوان بزرگسال کشور

با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور از روز یکشنبه ۶ تیر لغایت شنبه ۱۲ تیرماه به میزبانی تهران برگزار می شود.

با دعوت مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال کشور "زهره جلالی" بانوی فوتبالیست کردستانی به این مرحله از اردوی ملی پوشان فراخوانده شد.

مسابقات قهرمانی و انتخابی کشتی فرنگی استان  

مسابقات قهرمانی و انتخابی کشتی فرنگی استان کردستان  در رده نونهالان به میزبانی شهرستان دهگلان برگزار شد. در بخش تیمی شهرستان سنندج با کسب ۱۷۵ امتیاز جایگاه نخست را کسب کرد و شهرستان دیواندره  با کسب ۱۲۵ رده دوم را به خود اختصاص داد.

شهرستان دهگلان هم در این مسابقات با کسب ۱۰۵ امتیاز مقام سوم را بدست آورد.

هیات کشتی کردستان جزو هیات های فعال و برتر شناخته شد

با توجه به عملکرد هیات کشتی استان کردستان در برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی، حضور در شهرستان های تابعه و رسیدگی به مشکلات کشتی در شهرستان ها و ارائه گزارش ها، هیات کشتی استان کردستان توسط فدراسیون کشتی بعنوان یکی از هیات های فعال شناخته شد.

این هیات توسط رییس فدراسیون در مجمع روسای هیات های سراسر کشور که بصورت آنلاین برگزار شد مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت و به پاسداشت این زحمات مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بعنوان پاداش به هیات کشتی کردستان تعلق گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha