برترین‌های ارتش برای حضور در مسابقات جودوی سیزم فرانسه مشخص شدند

تهران- ایرنا- نفرات منتخب ارتش برای حضور در مسابقات جودوی سیزم فرانسه پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی مشخص شدند.

به گزارش ایرنا، مسابقات جودوی ارتش برای انتخاب نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی سیزم در فرانسه با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد. این مسابقات در ۲ رده وظیفه و پایور در روزهای ۲ و سه تیر به میزبانی مدیریت تربیت بدنی نزاجا برگزار شد و نفرات منتخب در مسابقات سیزم که در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیر در آکادمی بین‌المللی جودو سیزم انجام می‌شود، شرکت خواهند کرد.

در قسمت کارکنان وظیفه که با شرکت تیم‌های نزاجا، نپاجا، نهاجا و نداجا برگزار شد، تیم پدافند هوایی ارتش با قاطعیت و کسب ۶ طلا و ۱ نقره به مقام قهرمانی رسید و تیم نزاجا با کسب ۱ طلا و ۳ نقره مقام دوم را کسب کرد. در مسابقات کارکنان پایور که با شرکت تیم‌های یاد شده و همچنین تیم ستاد آجا برگزار شد، تیم نزاجا با کسب طلا و یک نقره مقام اول، تیم نپاجا با کسب ۳ طلا و ۱ نقره مقام دوم و تیم نداجا با کسب ۲ نقره و ۲ برنز مقام سوم تیمی را کسب کردند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور امیر سرتیپ دوم نجفی‌پور رییس کمیته جودو سیزم و رییس هیات جودوی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دوم فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش و رییس آکادمی بین‌المللی جودو سیزم، امیر سرتیپ دوم موذنی رییس هیات جودوی ارتش و رییس ابهاد نزاجا، مجلسی نایب رییس آکادمی بین‌المللی جودو سیزم، ناخدا حریرفروش مدیر مسابقات ارتش، سرهنگ محمد صانعی مدیر تربیت بدنی پدافند هوایی، سرهنگ مصیب‌زاده مدیر تربیت بدنی نزاجا، سرهنگ سهرابی نایب رییس هیات جودوی ارتش، سرهنگ۲ چم کلانی نماینده سازمان تربیت بدنی آجا، خانی اسفندآبادی دبیر آکادمی بین‌المللی جودو سیزم، سروان خواجه بافقی دبیر هیات جودوی ارتش، سروان زمانی رییس کمیته مسابقات هیات جودوی ارتش و جمعی دیگر از مسوولین لشکری و کشوری برگزار شد، به نفرات برتر مدال، جایزه و حکم قهرمانی و به تیم‌های برتر جام و حکم قهرمانی اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha