۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۹
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84384136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جمعیت کیفری زندان‌های آذربایجان‌غربی کاهش‌ می‌یابد

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: برای ۹ ماه مانده از سال، برنامه‌ریزی راهبردی و عملیاتی برای دستگاه قضایی استان تبیین شده که کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از جمله این برنامه‌هاست.

ناصر عتباتی روز یکشنبه در همایش کارکنان دستگاه قضایی و سازمانهای تابعه استان که به مناسبت هفته قوه قضائیه در دادگستری ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: کاهش زمان رسیدگی، تعیین تکلیف پرونده های معوق، کاهش ورودی پرونده ها، افزایش مختومه و کاستن از جمعیت کیفری زندانها و سایر برنامه‌ها از اولویت‌های ماست. 

وی تاکید کرد: با اجرای این برنامه ها شاهد تحولات بسیاری در این بخش‌ها خواهیم بود. 

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در پایان سال ارزیابی خواهیم کرد که تا چه میزان در اجرای این برنامه‌ها موفق بوده‌ایم.

عتباتی ادامه داد: افتخار می‌کنیم که به عنوان سربازان ولایت در سنگر احقاق حق و عدالت در حال انجام وظیفه هستیم چرا که عدالت یک مفهوم عالی در بین تمامی انسانهاست و چه انسانهایی که جان خود را در راه آن فدا کرده‌اند.

وی افزود: دستگاه قضایی به عنوان ملجاء و پناهگاه تمامی آحاد جامعه شناخته می‌شود و چشم امید مردم به قلم و عملکرد ماست و هرکس در جامعه مورد ظلم و ستم واقع شود باید اطمینان داشته باشد که دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه که کار دستگاه قضایی را در برپایی عدالت کامل دارند از او حمایت می‌کنند. 

وی اظهار داشت: عدالت و امنیت اساس یک جامعه هستند و برقراری آنها کار بسیار دشوار، سنگین و پر استرسی است و اگر عشق به مردم نباشد هیچ کس این بار سنگین را نمی تواند تحمل کنند. 

به گزارش ایرنا، در این مراسم گروه سرود و مدیحه سرایی طوبی در وصف شهدا به اجرای برنامه پرداختند و در پایان از تعدادی از کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان و سازمانهای تابعه با تقدیم لوح تقدیری از سوی رئیس کل دادگستری استان و مسئولین ادارات تابعه تجلیل به عمل آمد.  

  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha