نزدیک به ۳۰ میلیون تردد بهار امسال در  جاده‌های استان سمنان ثبت شد

سمنان- ایرنا- رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: نزدیک به ۳۰ میلیون تردد خودرو طی سه‌ماه اول سال جاری در محورهای مواصلاتی استان سمنان ثبت شد.

محمدحسین فیروزجائیان روز دوشنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: طی سه ماه نخست امسال ۲۹ میلیون و ۸۸۳ هزار خودرو در محورهای استان تردد داشتند که از این تعداد سهم تردد وسایل نقلیه سنگین ۲۲.۷ درصد بود.

وی با اشاره به وجود ۵۶ دستگاه ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان گفت: تردد در محورهای ورودی استان سمنان طی این مدت، سه میلیون و ۸۵۱ هزار خودرو بود.

فیروزجائیان ادامه داد: در این بازه زمانی متوسط تردد در بزرگراه امام رضا (ع) ۳۸۶ وسیله نقلیه در ساعت بود که تردد در این بزرگراه نسبت‌ به مدت مشابه سال قبل ۱۴.۴ درصد افزایش داشت. 

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان تصریح کرد: بیشترین سهم تردد پلاک‌های ثبت‌شده در محورهای مواصلاتی استان مربوط به خودروهای با پلاک استان سمنان، تهران و خراسان رضوی است.

به گزارش ایرنا، بیش از ۸۰۰ دستگاه ناوگان عمومی و ۴۰ شرکت حمل و نقل مسافر در استان سمنان در حوزه حمل ونقل جاده‌ای مسافر فعالیت می‌کند.

سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد در محور تهران-مشهد در محدوده استان سمنان ثبت می‌شود. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha