یکهزار و۵۰۰ شغل جدید با پیگیری دستگاه قضایی سمنان و رفع موانع ایجاد شد

سمنان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان گفت: طی سال گذشته با مکاتبات و پیگیری های دستگاه‌ قضا، حدود یکهزار و ۵۰۰ نفر در استان در ظرفیت های جدید ایجاد شده داخل واحدهای تولیدی مشغول به کار شدند.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، محمد شریف ابراهیمی در نشست خبری با خبرنگاران ابراز داشت: طی چند سال اخیر در پی دغدغه مقام معظم رهبری و قرار دادن شعار سال به امر تولید، مشکلات تولید به دغدغه دستگاه قضایی کشور تبدیل شده است. 

وی ادامه داد: نیروهای قضایی در رسیدگی به پرونده و در بسیاری از موارد، خارج از پرونده ها برنامه‌هایی را برای امر تولید و سرمایه‌گذاری دنبال می‌کنند.

شریف ابراهیمی اظهار داشت: تامین نقدینگی، بدهی های معوقه واحدهای تولیدی، رکود بازار، مالیات بر ارزش افزوده، تغییر مدام نرخ ارز و سایه سنگین آن بر سر تولیدکنندگان کشور، از مهم‌ترین مشکلات پیش روی تولید است. 

وی به نقش تحریم در افزایش ظرفیت تولید اشاره کرد و گفت: عدم امکان مبادلات ارزی و مالی تولید کنندگان با شریکان خارجی با توجه به شرایط تحریم یکی از مشکلات مطرح شده در جامعه است در حالی که علیرغم وجود این مشکل، بسیاری از تولید کنندگان مشکل تحریم را برای خود رفع کردند و آن را مانع اصلی بر راه تولید نمی‌دانند. 

شریف ابراهیمی اضافه کرد: با ایجاد یک کارگروه ویژه در شورای اقتصاد مقاومتی استان، مشکلات را به صورت جدی دنبال، پیگیری و رفع می‌کنیم. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان تصریح کرد: دستگاه قضا در چارچوب قانون و با تمام توان به منظور تحقق شعار سال و گام برداشتن برای مانع‌زدایی از تولید، برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی تلاش می کند.

به گزارش ایرنا، هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در حالی که جمعی از مسئولان نظام، همچون آیت ‏الله‏ بهشتی رییس دیوان عالی کشور، چهار وزیر، ۱۲ معاون وزیر و ۲۷ نماینده مجلس در جلسه هفتگی حزب حضور داشتند، منفجر شد و از یکم تا هفتم تیرماه هر سال به‌عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha