۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84387466
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی گل‌گهر: جدال ما با پرسپولیس تقابل بهترین‌های لیگ ایران است

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، گفت: ما فردا باید به مصاف یکی از تیم‌های خوب کشور برویم و تقابل ما با پرسپولیس جدال بهترین‌های لیگ ایران است.

به گزارش ایرنا، سعید الهویی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس برابر گل‌گهر در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: به خاطر اتفاقاتی که در هفته گذشته افتاد متاسف هستیم چرا که آن اتفاقات خوشایند فوتبال ایران نبود. ما بارها راجب عدالت و کمک داور ویدئویی صحبت کردیم.

وی افزود: فردا رقابت بهترین ها است.چند سال پیش دو  بازیگر بزرگ جهان سینما آلپاچینو و رابرت دنیرو در یک تصویر دیده شدند. فردا هم رقابت بین بزرگ‌ترین و موفق‌ترین مربی تاریخ فوتبال ایران و همچنین یک مربی جوان و صاحب سبک است.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر اضافه کرد: بازی فردا ویترین فوتبال ایران است. امیدوارم بازی فردا بدون دخالت عوامل دیگر به رقابت جذاب و دیدنی و تماشایی تبدیل شود. اجازه دهید فردا تیمی که محستق برد است به حقش برسد. تیمی که برای برد تمرکز بیشتری داشته باشد و تلاش بیشتری می کند به برتری برسد.

الهویی ضافه کرد: اتفاقاتی که در هفته گذشته رخ داد و نظر کارشناسان داوری برای امیر قلعه نویی داوری خوب نبوده است. هر بازیکنی داخل ۱۸ قدم ما باد به او بخورد پنالتی است اما سنگین‌ترین برخورد برای ما پنالتی گرفته نمی شود.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر اضافه کرد: فردا در دیدار بهترین های ایران تمام تمرکزمان را روی ارائه یک بازی خوب می گذاریم و هواداران از تماشای یک دیدار خوب لذت ببرند. مسوولان هم تلاش کنند تا با برقراری عدالت بازی زیبایی را شاهد باشیم. بازی فردا ویترین لیگ برتر خواهد بود.

وی در مورد شکست ۵ بر صفر گل‌گهر برابر پرسپولیس در بازی رفت، اضافه کرد: بارها در مورد بازی رفت صحبت شد. در مورد اشتباهات فردی، اتفاقات عجیب و غریب بود که هر ضربه ای زدند وارد چهارچوب شد. آن دیدار درس بزرگی برای ما شد که در بازی های بزرگ تمرکزمان را حفظ کنیم و کم اشتباه ظاهر شویم. شرایط فنی بازی تناسبی با نتیجه آن دیدار نداشت. فردا تیمی متفاوت از نظر تمرکز از نظر اشتباهات نسبت به بازی رفت خواهید دید. باید یاد بگیریم در بازی های بزرگ کم اشتباه ظاهر شویم.

الهویی در مورد اینکه گل گهر گل های ساده ای دریافت می‌کند، اضافه کرد: زمانی تیمی گل دریافت می کند باید ریشه یابی کنید.بخشی از آن فردی، بخشی تاکتیکی و بخشی دیگر ذهنی است.  قلعه نویی کادر فنی را در مسوول کردند تا کمترین اشتباه را داشته باشیم. این موضوع نقش راهی می شود برای فصل بعد گل‌گهر که چگونه تیم بهتری فراهم کنیم تا تیم ما نه تنها از نظر فردی، و تاکتیکی بلکه از نظر ذهنی هم آماده باشد.

وی اضافه کرد: برای دیدار فردا محروم نداریم. بعد از بازی با استقلال هم ریکاوری خوبی داشتیم و همه بازیکنان آماده بازی فردا برابر پرسپولیس شوند.

تیم فوتبال گل‌گهر در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ، فردا چهارشنبه از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha