امنیت آفرینی و مقابله با مجرمان اهداف مشترک پلیس و دستگاه قضائی است

کرمانشاه - ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: امنیت آفرینی پایدار در جامعه و مقابله مجدانه با مجرمان و اخلالگران نظم و امنیت عمومی اهداف مشترکی است که پلیس و دستگاه قضائی دنبال می کنند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، "شهرام کرمی" عصر سه شنبه در دیدار با فرمانده و مدیران انتظامی استان کرمانشاه که در دادستانی انجام شد از تلاش های مجاهدانه پلیس قدردانی و ماموران انتظامی را شایسته بهترین تقدیرها دانست.

وی با بیان اینکه پلیس و دستگاه قضائی وظایف بسیار سنگین و حساسی را در جامعه برعهده دارند، افزود: امروز چشم افراد جامعه برای امنیت آفرینی به سوی این ۲ دستگاه دوخته شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: هرچند ماموران انتظامی و قضات و کارکنان دستگاه قضائی نیز با اشراف به حوزه مسئولیتی خود همواره تلاش کرده اند شرایط امنی را در جامعه ایجاد و به مطالبه گری مردم پاسخ دهند.

امنیت آفرینی و مقابله با مجرمان اهداف مشترک پلیس و دستگاه قضائی است

این مقام عالیرتبه قضائی یادآور شد: امروز به گواه بسیاری افراد، کرمانشاه شهر امنی برای مجرمان به حساب نمی آید چرا که بسیاری از آنها به این نتیجه رسیده اند دیر یا زود باید سزای عمل ناشایست خود را پس داده و حتما مجازات های لازم برای آنها در نظر گرفته می شود.

وی در عین حال از تلاش های شبانه روزی پلیس قدردانی کرد و گفت: زحمات ماموران پلیس و حضور به موقع آنها در صحنه های مختلف قابل تقدیر است.

کرمی در پایان از آمادگی دستگاه قضائی و دادستانی برای افزایش تعامل و همکاری با مجموعه انتظامی استان و حمایت از برنامه ها و اقدامات این نیروی خدمتگزار خبر داد و گفت: بدون شک هرقدر این تعامل و همکاری بیشتر باشد شاهد افزایش امنیت خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha