به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی همراه با افسران ارشد این پلیس با حضور در مرکز نظارت همگانی پلیس ۱۹۷، در جریان مشکلات و درخواست های مردم قرار گرفت.
وی در این بازدید افزود: مرکز نظارت همگانی پلیس از مجموعههای ارزشمند نیروی انتظامی محسوب می شود که به طور مستمر دیدگاهها، نظرات و پیشنهادهای سازنده اقشار مختلف را در راستای پیشبرد ماموریت های ناجا و ارتقاء عملکرد به فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی انتظامی اطلاع رسانی می کنند.
وی با بیان اینکه شاهد افزایش روزافزون میزان رضایتمندی مردم از عملکرد کارکنان کلانتری و پاسگاه ها هستیم، افزود: بر اساس اعلام نظر شهروندان که در سامانه مرکز ۱۹۷ ثبت شده است میزان تقدیر مردم از کلانتری ها در سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه آن ۱۲ درصد افزایش و میزان شکایت و انتقاد از کارکنان به ترتیب بیش از ۵۰ و نزدیک به ۵ درصد کاهش یافته است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه حرفهای گرایی و تربیت کارکنان کارآمد با برگزاری دوره های استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان در اولویت ماموریتهای پلیس پیشگیری قرار دارد تصریح کرد: کارکنان فعال در حوزه کوپ (قرارگاه مرکزی تحول و تحرک کلانتریها و پاسگاها) بعد از طی دوره های آموزشی حین خدمت نیز مورد مراقبت، صیانت و پایش قرار می گیرند تا همچنان در اوج سلامت روحی، رفتاری و عملکردی باشند.
وی با بیان اینکه مرکز نظارت و پایش هوشمند پلیس پیشگیری ناجا نقش موثری در ارتقاء توانمندی کوپ ها بر عهده دارد، گفت: کارکنان شاغل در مرکز پایش هوشمند بطور مستمر، روزانه و به صورت برخط و آنلاین گشتهای انتظامی را از طریق سامانه AVLS و نحوه پاسخگویی و خدمات رسانی به مراجعان کوپ و رعایت حقوق شهروندی را از طریق دوربین های مداربسته مورد رصد قرار می دهند به گونهای که در سه ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۴ هزار خودرو گشت انتظامی مجهز به GPS مورد پایش قرار گرفته اند.
سردار معصوم بیگی کارکرد دیگر مرکز نظارت و پایش هوشمند پلیس پیشگیری را برقراری ارتباط تلفنی با امدادخواهان و رسیدگی به نحوه فرآیند ارائه خدمات انتظامی و اجتماعی به شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: دیدگاه شهروندان برای اتخاذ رویکردهای مدیریتی برای پلیس حایز اهمیت است از این رو از پیشنهادهای کاربردی و موثر مردم که موجب تعالی خدمتگزاری به اقشار مختلف شود استقبال می کنیم.
نظر شما