به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سعید حقی اظهار داشت: در راستای اجرای منشور حقوق بیمار و پیگیری وضعیت سلامت بیماران بستری در بیمارستان های ناجا پس از ترخیص، سامانه تلفنی با شماره ۸۱۲۳۵۱۰۴-۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات مشاوره پزشکی به بیماران ترخیصی است.
وی تکریم بیماران، پیگیری روند درمان، پیشگیری از سردرگمی و عدم نیاز به مراجعات غیرضروری بیماران ترخیصی به بیمارستان را از اهداف مهم خدمات رسانی این سامانه ذکر کرد و ادامه داد: بیمارستان های ناجا موظف هستند اطلاعات تماس با این سامانه مشاوره پزشکی را در زمان ترخیص بیماران در اختیار آنها قرار دهند.
نظر شما