۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۷:۵۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84389251
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان رضوی وارد گناباد شد

۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۷:۵۱
کد خبر: 84389251
استاندار خراسان رضوی وارد گناباد شد

گناباد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی در بیستمین سفر شهرستانی خود روز پنجشنبه به همراه هیاتی وارد گناباد در جنوب این استان شد.

محمدصادق معتمدیان همراه ۱۶ مدیر دستگاههای اجرایی استان و تعدادی از معاونان و مدیران ستادی استانداری پس از ورود به گناباد با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمانهای شهدا  تجدید بیعت کرد.

بازدید از بخش کاخک و تعدادی روستاها و شهرهای بخش مرکزی گناباد نظیر بیدخت، روشناوند و محمدآباد به عنوان محرومترین و دورافتاده ترین روستاهای این شهرستان، بهره برداری از بوستان ملت و مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی آب، دیدار مردمی در  مناطق شهری و روستایی، دیدار با فعالان اقتصادی و تولیدی و بررسی مسائل و مشکلات آنها از جمله برنامه های سفر یک روزه استاندار خراسان رضوی و هیات همراه به شهرستان گناباد است. 

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی هم چهارشنبه شب در دیدار با خبرنگاران رسانه های گروهی گناباد توجه به نقاط محروم و روستایی و بررسی مسائل مشکلات آنها را اولویت سفرهای شهرستانی استاندار این استان ذکر کرد.

محمدمهدی مومنی گفت: رویکرد سفرهای استاندار خراسان رضوی توجه به تنگناها و نیازهای شهرستانهای مختلف و هم افزایی بین بخشی برای رفع آنها است.

وی افزود: پیش از این سفرها، مسائل و مشکلات مناطق شهری و روستایی در سفرهای مسوولان ستادی استانداری به شهرستانهای مورد نظر احصا می شوند و در سفرهای استاندار و هیات همراه متشکل از تعدادی از مسوولان دستگاههای اجرایی این استان مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مومنی ادامه داد: استاندار خراسان رضوی توجه خاصی به پاسخگویی مدیران دستگاههای اجرایی در قبال عملکرد خود به مردم و رسانه های ارتباط جمعی دارد. 

وی گفت: خبرنگاران رسانه های گروهی گناباد باید مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستانها را از مسوولان ذیربط مطالبه کنند.

فرماندار گناباد هم گفت: این شهرستان با برخورداری  از ظرفیتهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارای بیشترین فاصله با مرکز استان خراسان رضوی است و این امر موجب اتکا به نفس مردم منطقه شده است.

حامد قربانی افزود: شهرستان گناباد در کنار ظرفیتهای صنعتی، معدنی، اقتصادی و دانشگاهی از ظرفیت رسانه ای خوبی برخوردار است و رسانه  ها به عنوان یکی از حوزه های مهم فرهنگی نقش مهمی در پیگیری مسائل و مشکلات از سوی مسوولان دارند.

وی ادامه داد: به رغم مشکلات ناشی از شیوع کرونا و ترفندها و القائات منفی دشمنان، مردم گناباد با بهره گیری از ظرفیت رسانه ای این  شهرستان مشارکت  ۷۲ درصدی در انتخابات ۲۸ خرداد داشتند.

استاندار خراسان رضوی پیش از این با سفر به ۵۶ شهر و ۸۰ روستای این استان در قالب ۱۹ سفر از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم آنها قرار گرفته است.

معتمدیان روز چهارشنبه نیز با سفر به شهرستان بجستان مسائل و مشکلات این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد با ۲ بخش مرکزی و کاخک، چهار شهر گناباد، بیدخت، کاخک و روشناوند در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha