۹ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۳۷
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84389308
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کنعانی زادگان: شرایط مالی پرسپولیس خوب نیست

۹ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۳۷
کد خبر: 84389308
کنعانی زادگان: شرایط مالی پرسپولیس خوب نیست

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از وضعیت دریافتی بازیکنان پرسپولیس گفت: واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. شرایط خوبی نداریم اما همچنان برای موفقیت پرسپولیس می جنگیم.

محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از برد تیمش برابر گل گهر سیرجان که با نتیجه ۳ بر یک همراه بود، اظهار داشت: پرسپولیس هر سال به فینال آسیا می‌رود و نایب قهرمان می‌شود اما هنوز هزار تومان از پاداش نایب قهرمانی را هم نگرفته‌ایم؛ شرایطی که داریم اصلا رضایت بخش نیست و باید برای حل آن کاری کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم در شرایطی مالی خوبی نیستند، تحمل ما هم حدی دارد. دریافتی من به شخصه  آنقدر کم بوده که قابل گفتن نیست. دریافتی‌ های ما را با دیگر تیم ها مقایسه کنید و ببنید شرایط تیم های دیگر چگونه است. 

مدافع پرسپولیس در خصوص بازی برابر گل گهر افزود: برای گل‌گهر احترام بسیاری قائل هستیم.  تیم خوبی دارند و با بودجه خوبی نیز بسته شده‌اند. در نیمه اول سوار بازی بودیم، در نیمه دوم نیز نمی‌خواهم بگویم داور چقدر اذیت‌مان کرد، اما مزد زحمات‌مان را گرفتیم.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفته و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha