۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۰
کد خبر: 84389916
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در فارس: امام جمعه، پدر معنوی شهر است

شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: امام جمعه پدر معنوی شهر است و همه مردم سعی می‌کنند به پدر معنوی خود مشکلات و مسائلشان را عرضه کنند.

روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس به نقل از آیت الله لطف الله دژکام در همایش بزرگداشت سه دهه خدمات صادقانه حجت الاسلام والمسلمین سید عزیزالله هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد در مصلای نمازجمعه این شهر افزود: مزدم از امام جمعه شهر انتظار بزرگتری کردن، سعه صدر، تولی نسبت به مقام عظمای ولایت، پیگیر بودن و همراهی با مردم و نظام اسلامی را دارند.
امام جمعه شیراز  گفت: امام جمعه موفق امام جمعه ای است که بتواند اینگونه باشد و حجت الاسلام هاشمی زاده اینگونه بوده اند.
آیت الله دژکام بیان کرد:فرهنگ ناب شیعی ما به همه ما این مطلب را القا می‌کند که به علم باید احترام بگذاریم و حجت الاسلام والمسلمین هاشمی زاده که امروز مراسم تجلیل از ایشان است، در بین ائمه جمعه یک فرد عالم محسوب می‌شوند. 
وی ادامه داد: ۳۰ سال تلاش و مجاهدت مستمر این سید بزرگوار در قیر و کارزین، فراشبند، جهرم و فیروزآباد موجب شده ایشان مورد احترام باشند و علاوه بر آن، حیثیت سیادت و علمیت ایشان نیز مزیت دیگر ایشان است.
نماینده ولی فقیه درفارس ادامه داد: حجت الاسلام هاشمی زاده ازجمله افرادی هستند که مورد علاقه ویژه مرحوم آیت الله شب زنده دار (از علما و عرفای معاصر) بودند و این نشان از حال معنوی و خشیت ایشان دارد. علاوه بر این، ولایت پذیری و تولی حجت الاسلام هاشمی زاده یکی دیگر از ویژگی های ایشان است. 
آیت الله دژکام گفت: ان شاءالله پس از اتمام فعالیت ایشان در جایگاه امامت جمعه، در جایگاه دیگری ایشان منشاء اثر خواهند بود و باید از ظرفیت های علمی و توانمندی های ائمه محترم جمعه ای که بازنشسته می‌شوند استفاده کرد.

حجت الاسلام سید عزیزالله هاشمی، آبان ۱۳۷۱ به عنوان امام جمعه فیروزآباد منصوب شد. 

فیروزآباد از شهرستان های جنوب غربی فارس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha