۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۳
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84391587
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم های برتر مسابقات پرس سینه و ددلیفت چند جانبه در سقز معرفی شدند

سنندج - ایرنا - مسابقات پرس سینه و ددلیفت با حضور تیم های از استانهای کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و همدان بمدت ۲ روز به میزبانی سقز برگزار و در پایان تیم های برتر معرفی شدند.

رییس هیات ورزشی پرورش اندام شهرستان سقز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات با حضورهای تیم های آذربایجان غربی و شرقی، همدان و کردستان بصورت چند جانبه و استانی برگزار شد و هدف از آماده سازی تیم ها برای مسابقات کشوری و محک جدی برای ورزشکاران این رشته بود.

خالد زارعی با بیان اینکه این مسابقات با حضور ۲۴۰ ورزشکار در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن شهید کاظمی سقز برگزار شد، افزود: استان کردستان یکی از استانهای مطرح کشور در رشته پرس سینه، پاورلیفتینگ و ددلیف است و دارای چندین مدال کشوری است.

وی سطح این مسابقات را در حد مسابقات کشوری اعلام کرد و یادآور شد: سطح مسابقات خوب بود و با حضور چند استان دیگر، این مسابقات رقابتی و حساس شد.

زارعی به نتایج تیمی مسابقات پرس سینه در این مسابقات اشاره کرد و گفت: در رده سنی نوجوانان، شهرستان سقز اول، دهگلان دوم و تیم مهاباد به مقام سوم دست پیدا کرد.

وی افزود: در رده جوانان، مریوان به مقام قهرمانی رسید، تیم سقز دوم و کامیاران هم مقام سوم را بدست آورد.

رییس هیات پرورش اندام سقز اضافه کرد: در رده بزرگسالان، تیم مهاباد از آذربایجان غربی جایگاه اول را تصاحب کرد، سقز به مقام دوم رسید و تیم بانه سوم شد.

تیم های برتر مسابقات پرس سینه و ددلیفت چند جانبه در سقز معرفی شدند

وی همچنین نتایج تیمی مسابقات ددلیفت را عنوان کرد و افزود:در رده نوجوانان، سقز اول، میاندوآب دوم و سنندج سوم شدند، در رده جوانان، سقز اول، مریوان دوم
 و سنندج سوم شد، در رده بزرگسالان هم تیم سقز اول، بیجار دوم و تیم سنندج سوم شد.

زارعی به پرهزینه بودن رشته پرورش اندام اشاره کرد و از مسوولان خواست، به این رشته ورزشی که طرفدار زیادی در میان جوانان دارد توجه کنند و این رشته ورزشی را مورد حمایت خود قرار دهند.

رقابتهای ددلیفت و پرس سینه استانی و چند جانبه بزرگداشت پیشکسوت و قهرمان سقزی جلیل مسروری بمدت ۲ روز در سالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha