عبدی: تمرکز سرخپوشان باید برای کسب قهرمانی پنجم باشد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در حال حاضر به دنبال قهرمانی پنجم هستند و نباید تمرکز تیم به خاطر مسائل فرعی بر هم بخورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21:10 در اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

این در حالی است که در آستانه این دیدار باشگاه پرسپولیس از نظر مالی شرایط خوبی ندارند و حتی با اطلاعیه‌ای مشترک در فضای مجازی، اعضای تیم اعتراض خود را به باشگاه اعلام کردند.

حسین عبدی پیشکسوت سرخپوشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد راه سرخپوشان برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی، شرایط مالی باشگاه، حریفان پرسپولیس تاپایان لیگ و ...صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می خوانید:

عملکرد پرسپولیس در دیدارهای اخیر چگونه بود؟

تیم تا الان توانسته هم از نظر عملکرد شرایط خوبی داشته باشد و  هم از نظر نتیجه گیری به اهدافش برسد.

دیدار با فولاد هم به نظر می رسد که یکی از پیچ‌های سخت پرسپولیس در راه قهرمانی باشد.

درست است اما پرسپولیس نشان داده مطابق با هر بازی راهبرد خودش را دارد تا به هدفش برسد. فولاد هم تا الان قدرتش را نشان داده و از تیم‌های خوب لیگ است، اما فکر نمی‌کنم که این تیم بتواند مشکلی برای پرسپولیس ایجاد کند.

عبدی: تمرکز سرخپوشان باید برای کسب قهرمانی پنجم باشد

در آستانه این دیدار حساس به نظر می رسد که مشکلات مالی بیش از پیش نمایان شد و این موضوع موجب شد تا اعضای تیم بیانیه مشترکی در فضای مجازی منتشر کنند. این مشکلات برای پرسپولیس مشکل ساز نمی‌تواند باشد؟

درست است. پرسپولیس الان در شرایط حساسی قرار دارد و باید آرامش تیم حفظ شود. بهتر است طرفین با درک متقابل کار را پیش ببرند چرا که در این شرایط حساس باید تمرکز تیم تنها روی مسائل فنی باشد.

فولاد، آلومینیوم اراک، ماشین سازی، تراکتور و پیکان حریفان پرسپولیس در راه کسب پنجمین قهرمانی متوالی هستند. کدامیک  از این تیم ها می‌تواند برای پرسپولیس خطرساز شوند؟

نه تنها در این بازی‌ها بلکه در کل لیگ بازی آسانی نداریم. همانطور که گفتم باید با تمام قوا برای این مسابقات آماده شویم و حریفان را از پیش رو برداریم.

پرسپولیس در حال حاضر 2 امتیاز از رقیب اصلی خود برای قهرمانی بالاتر است و به نظر قهرمانی دست خود پرسپولیس است.

درست است. با این حال به نظر من نباید در مسابقات آتی به غیر از برتری به مساله دیگری فکر کرد.

عبدی: تمرکز سرخپوشان باید برای کسب قهرمانی پنجم باشد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha