۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84394236
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ عنوان کتاب با محوریت ولایت و دفاع مقدس در بروجن به چاپ رسید

شهرکرد - ایرنا - ۶ عنوان کتاب با محوریت دین، ولایت و دفاع مقدس از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان بروجن به چاپ رسیده است و یا مورد رونمایی قرار گرفته است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری و رسانه‌ای طلایه‌داران افق چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب «روح‌الله سرباز روح‌الله» روایت مستند از زندگی دیده‌بان شهید روح‌الله کاوه بروجنی، «ضربان‌های بی‌نهایت» مجموعه شعر ولایی، «ارادت واژه‌ها» شناخت‌نامه کربلایی احمد بنا بروجنی از جمله کتاب‌های به چاپ رسیده از سوی این موسسه است.

مهدی طهماسبی روز چهارشنبه افزود:کتاب «به روایت حبیب»، «دیوان سید ذاکر» و «چهارباغ» به عنوان دیگر آثار به چاپ رسیده با همکاری این موسسه است و ۶ اثر دیگر نیز با محتوای انقلاب اسلامی و شهدا تهیه شده است که به زودی چاپ و در اختیار مخاطبان کتاب و اندیشه قرار خواهد گرفت.

وی توجه به آثار نویسندگان استانی به منظور حمایت از آنان و ایجاد فرصت برای تولید آثار بیشتر در حوزه دین و فرهنگ اسلامی را از اولویت‌های موسسه بیان و تصریح کرد: تولید فیلم کوتاه، نماهنگ و محتوای فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که این موسسه برای گسترش فرهنگ دینی و انقلابی دنبال می‌کند.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha