۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۱۶
کد خبرنگار: 5213
کد خبر: 84395590
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار کاشان: دریافت هزینه ثبت‌نام در مدارس دولتی توجیهی ندارد

کاشان-ایرنا- فرماندار ویژه کاشان گفت: دریافت هزینه ثبت نام با آموزش مجازی از سوی مدیران مدرسه‌های دولتی در شرایط سخت وضعیت اقتصادی مردم هیچگونه توجیهی ندارد و به هیچ عنوان نباید دریافت شود.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر مرتضایی روز سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش کاشان با تاکید بر اینکه اجرای قانون با هدف رضایت مردم مورد انتظار است، افزود: مدرسه‌ها با قرار گرفتن دوباره کاشان در وضعیت قرمز کرونایی و شناسایی شماری از مبتلایان به کرونای دلتا و احتمال مجازی بودن آموزش در سال تحصیلی جدید نباید هزینه‌ای بابت ثبت نام از خانواده دانش آموزان دریافت کنند.

وی تصریح کرد: مدرسه‌ها باید به دنبال حمایت از خانواده‌های نیازمند برای تامین وسایل آموزشی نظیر تبلت و تلفن همراه با همکاری خیران باشند.

به گفته وی، حمایت از آموزش با کیفیت و ارتقاء آن با پرداخت کمک هزینه رضایتمندانه قابل قبول است.

فرماندار ویژه کاشان درباره طرح‌های آموزش و پرورش این شهرستان گفت: در سه سال اخیر بیش از ۷۰ طرح در این حوزه ساخته، مرمت یا به مجموع طرح‌های مدرسه‌سازی کاشان در حال اضافه شدن است، تصریح کرد: با اجرای ۴۰ طرح جدید در آینده و در صورت تکمیل آنها تا پایان سال ۱۰ مدرسه قابلیت بهره‌برداری و استفاده دانش‌آموزان خواهد داشت.

مرتضایی با یادآوری وضعیت قرمز کرونایی کاشان اضافه کرد: مبارزه با کرونا و ریشه‌کن شدن آن نیازمند همکاری مستمر مردم با مدیریت شهرستان است و بدون مشارکت مردم امکان اجرای کامل مصوبات امکان‌پذیر نیست.

کاشان ۴۷۰ باب مدرسه دارد و جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان در مقطع ابتدایی ۳۶ هزار و ۷۲۴ نفر، ۱۴هزار و ۳۶۹ نفر دانش آموز دوره متوسطه اول و هشت هزار و ۱۹ نفر دانش آموز دوره متوسطه دوم است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha