۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1762
کد خبر: 84396430
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم ملی جوانان شنای جانبازان و معلولان در مراغه اردو می‌زند

مراغه- ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: تیم ملی جوانان شنای جانبازان و معلولان کشورمان برای حضور در مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱ در این شهرستان اردو برپا می‌کند.

مهدی نوایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سومین مرحله از اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی جوانان شنای جانبازان و معلولان از روز جمعه ۱۸ تیرماه به مدت یک هفته تا ۲۵ همین ماه در استخر پادگان امام رضا(ع) مراغه برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این اردوی آمادگی ۱۵ ورزشکار جوان کشورمان از استان‌های آذربایجان‌شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، مرکزی، خوزستان، تهران، البرز و گیلان زیرنظر علیرضا ایزدی به عنوان سرمربی و سیدشورش دلپسند، احمد ملک‌پور و علی امینی به عنوان سه مربی تیم ملی تمرین‌های آمادگی خود را انجام می‌دهند.

وی بیان کد: در این اردوی آمادگی «عرشیا ستوده» و «آرین نظری» به عنوان ورزشکار، احمد ملک‌پور به عنوان مربی، یونس زیرک به عنوان همراه و محمد خرسندی به عنوان سرپرست از آذربایجان‌شرقی حضور دارند.

وی اضافه کرد: عرشیا ستوده و محمد خرسندی به عنوان نمایندگان مراغه در این اردو حضور می‌یابند.

وی بیان کرد: ارائه تست «پی سی آر» کرونا ۴۸ ساعت قبل از اردو و رعایت شرایط قرنطینه در پروتکل‌های بهداشتی برای شرکت‌کنندگان در اردو ضروری است.

به گزارش ایرنا چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان در سال ۲۰۲۱ از دهم تا ۱۹ آذرماه امسال در بحرین برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha