ادعای بسته‌شدن بیمارستان جدید تکاب پس از افتتاح واقعیت ندارد

مهاباد- ایرنا- امام جمعه تکاب با بیان اینکه در مورد مساله افتتاح بیمارستان جدید تکاب باید با انصاف، عدالت و تقوا واقعیت را برای مردم بیان کرد، گفت: برخی اظهارنظرها و ادعاها در فضای رسانه‌ای مبنی بر اینکه بیمارستان جدید تکاب پس از افتتاح بسته شده و مریضی در آن بستری نیست، واقعیت ندارد.

حجت‌الاسلام علی رحیمی روز پنج شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: براساس بررسی‌های مختلف از کانال‌های رسمی و غیر رسمی که از مسولان مرتبط انجام شده، شایعه‌هایی که در مورد افتتاح بیمارستان مطرح می‌شود منصفانه نیست و صحت ندارد.

 وی  اضافه‌کرد: وضعیت بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید حاج قاسم سلیمانی چند سال بود به دلایلی از جمله وجود معارض و مشکلات داخلی و امکانات به تاخیر افتاده بود اما اکنون این بیمارستان کامل است و افتتاح آن حاصل ساعت ها پیگیری و بازدید و جلسه است.

 امام‌جمعه تکاب با اشاره به اینکه درحال حاضر مشکل معارض زمین پروژه وجود دارد که پرونده آن در دادگستری باز و توسط اداره کل دادگستری استان پیگیری می‌شود، بیان کرد: برخی از تجهیزات بیمارستان اشکالات جانمایی داشت اما همه موارد آن حل شده و فقط دستگاه سی تی اسکن مانده است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و دستگاه های مرتبط به دلیل حساسیت موضوع و پی گیری از طرق مختلف کار یک سال نصب و جانمایی و انتقال را در سه یا چهار ماه انجام دادند و اینکه می گویند در بیمارستان مریضی وجود ندارد و درب آن را بسته‌است، صحت ندارد.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی تکاب ۲۷خرداد ماه گذشته به دستور رییس جمهوری افتتاح‌شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha