دوندگان گناوه‌ای در رقابت‌های قهرمانی دوومیدانی کشور خوش درخشیدند

گناوه - ایرنا - دوندگان شهرستان گناوه در نخستین رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان کشور با کسب سه مدال خوش درخشیدند.

سرپرست تیم اعزامی منتخب دو و میدانی پسران استان بوشهر گفت: نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی نوجوانان کشور امسال در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه به میزبانی شهرکرد برگزار شد  که از ۶ ورزشکار اعزامی استان ، سه تن از آنها موفق به کسب مدال شدند.

امیر حاجی زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این مسابقه‌ها "حمیدرضا شمسی زاده" از بندرگناوه در ماده پرتاب وزنه به مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی کشور را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: حمید رضا شمسی زاده که در رقابت‌های قهرمانی استان بوشهر با رکورد  ۱۵.۹ متر  قهرمان شده بود به علت مصدومیت از ناحیه کمر چند هفته خانه نشین بود و به دلیل درد شدید در ناحیه کمر نتوانست تمرینات خود را ادامه دهد و در این مدت با مشاوره اسکندر طاهری فعالیت بدنی خود را آغاز کرد و در رقابت‌های کشوری توانست با رکورد ۱۴.۶۲مترموفق به کسب عنوان   نایب قهرمانی کشور شدد.

حاجی زاده افزود: امید می‌رود با برطرف شدن کامل مصدومیت این ورزشکار مستعد، در رقابت‌های آینده نوجوانان کشور که حکم انتخابی تیم ملی دو و میدانی ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را در کشور کویت دارد به دست آورد و افتخارآفرینی کند.

وی اضافه کرد: همچنین کیوان اژدری از بندر گناوه در ماده ۴۰۰ متر با مانع و احسان کبگانیان از شهر بوشهر نیز در دو ۴۰۰ متر به ترتیب موفق به کسب مقام‌های سوم و دوم این رقابت‌ها شدند.

حاجی زاده افزود: کیوان اژدری در این دوره از مسابقه‌ها می‌توانست به مقام اول نایل شود اما با بدشانسی روبرو شد و در حالی که تا  ۱۰۰ متر آخر نفر اول بود از روی مانع به زمین خورد و با پای مصدوم  خود را به خط پایان رساند.

مربی تیم دو و میدانی گناوه یادآورشد: مسابقه‌های کشوری رده پسران در این دوره به پایان رسید و رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان کشور در رده دختران نیز از روز جمعه با هفت نماینده از استان بوشهرآغاز می‌شود.

امیر حاجی زاده مربی‌گری تیم ملی دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران در ماده پرتاب‌ها را در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در اندونزی برگزار شده بود در کارنامه خود دارد.

  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha