۱۸ تیر ۱۴۰۰، ۹:۰۰
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 84397786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبارات عمرانی چالدران ۲برابرسال گذشته مصوب شده است

ارومیه – ایرنا – فرماندار چالدران با اشاره به اینکه امسال بیش از ۴۴میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرحهای عمرانی مصوب شده، گفت: این میزان اعتبار در مقایسه با سال گذشته ۲ برابر افزایش یافته است.

حسن محمد زاده پنجشنبه شب در  جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان چالدران، اظهار داشت: تخصیص اعتبارات از محل توازن درآمد حاصله از صادرات نفت و گاز، ارزش افزوده و سرمایه استانی است.

وی ادامه داد: اعتبارات ویژه ای نیز از سایر منابع برای اجرای طرحهای بهسازی و آسفالت ریزی راه روستایی، تامین آب شرب روستایی و عشایری، رفع محرومیت در مناطق کم برخوردار و رفع مشکل فضای آموزشی مصوب خواهد شد.

فرماندار چالدران همچنین از اختصاص  نزدیک به ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای  اجرای تاسیسات فاضلاب این شهرستان و  ماکو به صورت مشترک خبر داد و افزود: در حال حاضر کارهای اجرایی تاسیسات فاضلاب چالدران  آغاز شده است.

محمد زاده در ادامه به مشکل عملیات اجرایی طرح آبیاری تحت فشار در پایین دست سد بابا احمد  اشاره کرد و اظهار داشت: مقرر شده، مشکل اعتباری این سد از محل اعتبارات ملی تامین  شود.

وی پیگیری سدهای خاکی بیک کندی، یخلقان، ارکوین، عباس‌کندی، بهسازی و آسفالت ریزی شاه گلن به طرف مزرعه، ارتقاء محور ارتباطی چالدران به طرف خوی و چایپاره از فرعی به اصلی را یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان عنوان کرد و افزود: تمامی این مطالبات با جدیت کامل پیگیری می‌شود.

شهرستان چالدران یکی از شهرستان‌های محروم کشور در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha