زمان خدمات‌رسانی قطارشهری مشهد تغییر کرد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد از تغییر ساعت کاری این ناوگان از امروز ۱۹ تیرماه خبر داد.

وحید مبین‌مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بخشنامه هفدهم خردادماه استانداری خراسان رضوی در خصوص تغییر ساعات کار ادارات و بانک‌ها، با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی در فصل گرما، ساعت کاری ادارات به ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تغییر یافت از این رو، سرویس‌دهی خطوط یک و ٢ قطار شهری مشهد نیز از ساعت ٦ صبح به ساعت ۵.۳۰ دقیقه تغییر کرد.

وی خاطرنشان کرد: از امروز و با توجه به بخشنامه جدید استانداری خراسان رضوی در خصوص آغاز ساعات کار ادارات و بانک‌ها از ساعت ۷ صبح، سرویس‌دهی خطوط ۱ و ۲ قطار شهری نیز از امروز از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.

مبین‌مقدم خاطرنشان کرد: بر این اساس سرویس‌دهی این ناوگان در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ۶ صبح تا ۲۲ و در روزهای تعطیل از ساعت ۷ تا ۲۲ انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد با اشاره به تشدید اقدامات مقابله ای با کرونا در ایستگاه ها و ناوگان قطار شهری افزود: با توجه به قرمز شدن وضعیت شهر مشهد، نظارت در گیت های ورودی ایستگاه ها و پایش داخل قطارها در خطوط یک و دو قطار شهری مشهد تشدید شده است.

طبق اعلام استانداری خراسان‌ رضوی، با استناد به مصوبه  هیات وزیران، مقرر شد ساعات کار ادارات این استان تا آخر مردادماه بین ۷ صبح تا ۱۳ ظهر باشد، بر همین اساس فعالیت ادارات در استان خراسان رضوی تا آخر مردادماه، در روزهای پنجشنبه نیز تعطیل خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha