۸۸ کیلو گرم مواد مخدر هرویین در ارومیه کشف شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۸۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین طی یک عملیات ضربتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در ارومیه کشف و ضبط شد.

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، از فعالیت یک شبکه مطلع شده و موضوع را به سرعت در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند، متهمان را  شناسایی کنند.

وی ادامه داد: ماموران با تشکیل چندین اکیپ با هماهنگی مقام قضایی پس از دریافت اطمینان از موضوع در حوالی پارک تخم مرغی در ارومیه حین تحویل مواد مخدر متهمان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو سواری،  ۸۸ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هرویین را که به طور ماهرانه ای در داخل حودروها جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

سردار خرم نیا افزود: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ توقیف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha