تماس «گواردیولا» با «گریزمان»؛ ستاره فرانسوی به منچسترسیتی می‌رود؟

تهران- ایرنا- باشگاه بارسلونا امیدوار است تا یک پیشنهاد خوب برای فروش «آنتوان گریزمان» به دستشان برسد و حالا گفته می‌شود که منچسترسیتی برای خرید این ستاره فرانسوی پیش‌قدم شده است.

به گزارش ایرنا و به نقل از فوتو مرکاتو، با اتمام قرارداد «لیونل مسی» با بارسلونا، این باشگاه قصد دارد با فروش بازیکنان خود و کم کردن هزینه‌های ناشی از پرداخت دستمزد آن‌ها، قرارداد جدیدی را با کاپیتان خود انعقاد کند. 

از این رو یکی از گزینه‌های اصلی فروش این تیم در فصل جدید، «آنتوان گریزمان» است که باشگاه می‌تواند با فروش او، هم مبلغ قابل توجهی را به حساب باشگاه منتقل کرده و هم از میزان دستمزد بالای او رهایی پیدا کند.    

«رونالد کومان» سرمربی بارسلونا نیز در خصوص گریزمان گفته بود: برای من، گریزمان بسیار مهم است. او یک بازیکن عالی برای بارسا بود و کیفیت خود را در طول لیگ نشان داد. او بازیکن بسیار خوبی است اما من نمی‌دانم آینده او چه خواهد شد چرا که مهمترین چیز این است که لئو با ما بماند. این آینده باشگاه است و ما باید حداکثر تلاش خود را انجام دهیم. 

کومان با این اظهار نظر به صراحت اعلام کرد که گریزمان اولویت بارسا نیست. 

تماس «گواردیولا» با «گریزمان»؛ ستاره فرانسوی به منچسترسیتی می‌رود؟

حالا فوتومرکاتو خبر خوشحال‌کننده‌ای برای بارسلونا دارد. این سایت در خبری اعلام کرد که «پپ گواردیولا» سرمربی منچسترسیتی با گریزمان تماس تلفنی داشته و علاقه مند است تا او را برای خط حمله تیمش به خدمت بگیرد.

به نظر می‌رسد که اگر سیتیزن‌ها نتوانند «هری کین» را به دلیل هزینه بالای او جذب کنند، برای خرید یک مهاجم دیگر به سراغ ستاره فرانسوی بارسلونا بروند و این می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای مدیران کاتالان‌ها باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha