۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84398623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات احداث بوستان موسیقی در سنندج آغاز شد

۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲
کد خبر: 84398623
عملیات احداث بوستان موسیقی در سنندج آغاز شد

سنندج - ایرنا - شهردار سنندج گفت: براساس مصوبه شورای شهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد بوستان موسیقی در محل پارک سپیدار احداث شود.

به گزارش ایرنا، حشمت الله صیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه سنندج توانست در سال ۱۳۹۸ به شبکه شهرهای خلاق جهان در زمینه موسیقی بپیوندد بنابراین تمام فعالیت‌های اجرای شده در سطح شهر با ویژگی‌های فرهنگی بویژه موسیقی اجرا شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث بوستان موسیقی در پارک سپیداربراساس مصوبه شورای شهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،گفت: ساماندهی و بهسازی این پارک با مساحت پنج هزار مترمربع با کمترین مداخله توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در حال اجرا است.

شهردار سنندج افزود: احداث آمفی تئاتر روباز در قسمت پایین دست پارک در راستای افزایش دعوت بازدیدکنندگان به سمت انتهای پارک از مهم ترین اقدامات در همین راستا است.

وی با بیان اینکه ساماندهی فضای سبز محوطه و بازسازی وضع موجود سنگفرش ها و سکوهای پارک نیز انجام خواهد شد، گفت: با احداث آمفی تئاتر روباز در سطح این پارک امکان برگزاری مراسم‌های فرهنگی و هنری و اجرای موسیقی در آن فراهم خواهد شد.

پارک سپیدار در مرکز شهر سنندج در خیابان کشاورز واقع شده و با وجود درختان سپیدار کهنسال در جنب عمارت وکیل دارای فضای دیدنی و بسیار زیبا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha