۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 952
کد خبر: 84399059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته عفاف در استان تهران برگزار می شود

شهرری ـ ایرنا ـ فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران از برگزاری ۷۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به مناسب هفته عفاف و حجاب در سطح شهرستان های استان تهران خبر داد.

سردار احمد ذوالقدر روز شنبه در نشست خبری هفته عفاف و حجاب، اظهار داشت: برنامه های این هفته با ۹ سرفصل مختلف و متنوع توسط ۱۸ ناحیه بسیج در ۱۴ شهرستان استان تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست ها، کارگاه ها و جشنواره های عفاف و حجاب در این هفته برگزار می شود، عنوان کرد: برگزاری جشن تکلیف دختران، نمایشگاه های مختلف عکس و کارگاه های سب زندگی ایرانی و اسلامی بخشی از برنامه های هفته عفاف و حجاب است.

ذوالقدر ادامه داد: برگزاری تمامی نمایشگاه های عفاف و حجاب بخاطر شرایط کرونایی کشور و استان تهران در فضای باز برگزار خواهد شد در برخی از این نمایشگاه ها با همکاری دستگاه های مختلف لباس  و محصولات عفاف و حجاب برای علاقه مندان ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی گروه های جهادی در ۱۰ شهرستان استان تهران به مناسبت هفته عفاف و حجاب، بیان داشت: توزیع البسته السلامی(چادر)، دوخت رایگان چادر، ویزیت رایگان بخشی از برنامه های انی هفته است.

ذوالقدر یادآور شد: مشاوره رایگان سبک زندگی ایرانی اسلامی به صورت حضور در بوستان ها، مساجد و ناحیه های بسیج برای علاقمندان برگزار می شود همچنین ۱۷۰ گروه جهادی خواهر به صورت تلفنی مشاوره های مختلف را برای مردم ارائه خواهند داد.

این مسئول تجلیل از پیشکسوتان حوزه سلامت، مدافعان سلامت و شهدای سلامت را از دیگر برنامه های هفته عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: کارگاه های امر به معروف و نهی از منکر در هشت شهرستان استان تهران نیز برپا خواهد بود.

ذوالقدر اضافه کرد: عطر افشانی و غبارروبی قبور مادران شهدا، برگزاری کارگاه های بصیرتی، مانورهای فرهنگی با عنوان تریبون آزاد، پیاده روی خانواده با رعایت کامل حجاب اسلامی، مانور فرهنگی تذکر، تقدیر از بانوان محجبه، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، کتابخوانی، مقاله نویسی، قرائت قرآن و تجلیل از ارائه کنندگان البسه های اسلامی از دیگر برنامه های هفته عفاف و حجاب در استان تهران خواهد بود.

وی با اشاره به اثرگذاری فضای مجازی در جامعه و بخصوص جوانان، اظهار داشت: راه اندازی پویش "حجاب من عفاف تو"، تهیه مونش گرافی، کلیپ های مختلف با موضوعات حجاب و بیانیه خوانی از جمله برنامه سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در هفته عفاف و حجاب است.

به گزارش ایرنا، بیست و یکم تیرماه، سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، هفته عفاف و حجاب نیز از ۲۱ تیرماه تا ۲۷ در تقویم رسمی کشور ثبت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha