۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84399826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار کوتاه از مهاباد

۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱
کد خبر: 84399826
اخبار کوتاه از مهاباد

مهاباد- ایرنا- دستگیری عاملان جابه جایی مواد مخدر، آغاز ثبت نام دوره عکاسی و وقوع یک تصادف با یک کشته و یک زخمی از جمله اخبار کوتاه مهاباد در ۲۴ ساعت گذشته است.

فرمانده انتظامی مهاباد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی یک عملیات پلیسی بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد توحیدی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان طی یک عملیات موفقیت آمیز، در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان موفق به کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

وی اضافه کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ توحیدی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشابه، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

دوره آموزش عکاسی در مهاباد برگزار می‌شود

رییس انجمن سینمای جوان مهاباد از آغاز ثبت نام برای دوره آموزش عکاسی در این شهرستان خبر داد و گفت: انجمن سینمای جوانان مهاباد با هدف ارتقای سواد بصری هنری و یادگیری عمومی هنر عکاسی به صورت حضوری و نیمه حضوری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی کلاس آموزشی برگزار می‌کند.

رحیم بایزیدی مهلت ثبت نام در این دوره آموزشی را تا ۲۴ تیر ماه اعلام کرد و افزود: علاقه مندان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز شامل اسکن کارت ملی، شناسنامه و عکس پرسنلی می‌توانند به خیابان امام خمینی (ره)، مجتمع فرهنگی و هنری طبقه اول انجمن سینمای جوان مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر از انجمن سینمای جوان ایران اعطا می‌شود.

یک نفر در حادثه رانندگی محور مهاباد - میاندوآب جان باخت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد گفت: یک حادثه رانندگی در محور مهاباد به میاندوآب موجب جان باختن یک نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.

رحمان احمدی افزود: این حادثه که در نزدیکی روستای «گوگ‌تپه» اتفاق افتاد به دلیل برخورد یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه پژو به وقوع پیوست که ماموران بلافاصله پس از مطلع شدن در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه به علت شدت تصادف، راننده پژو در دم جان باخت و  سرنشین خودرو سمند هم پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اعزام شد.

محورهای مواصلاتی مهاباد به ویژه محور مهاباد - میاندوآب از مسیرهای پرتردد و حادثه‌خیز آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود؛ در سال جاری سوانح رانندگی زیادی در این محور به وقوع پیوسته که موجب کشته و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان شده است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفرجمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha