رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی مشکلات قضایی مردم مهاباد را بررسی کرد

مهاباد- ایرنا- "ناصر عتباتی" رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی امروز، دوشنبه با حصور در دادگستری مهاباد، به بررسی مشکلات قضایی مراجعه کنندگان به شعبه های مختلف دادگاه عمومی این شهرستان پرداخت و از نزدیک با آنها گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا، در سفر یک روزه رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی به شهرستان مهاباد وی از مجتمع دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف مهاباد بازدید و سپس با مراجعان و مردم ملاقات و به درخواست های آنها رسیدگی کرد.

عتباتی در ادامه با کارکنان و قضات دادگستری مهاباد نیز دیدار و پای صحبت های آنها نشست و وضعیت قضایی و عملکردی شعب را بررسی و از مشکلات و کمبودها مطلع شد.

وی هدف از این بازدید را بررسی وضعیت قضایی این حوزه و قرار گرفتن در جریان کیفیت ارائه خدمات به شهروندان و نیز اطلاع یافتن از کمبودها و مشکلات حوزه قضایی و تلاش برای حل و رفع آن ها عنوان کرد.

عتباتی ابراز امیدواری کرد این بازدید موجب ارتقای وضعیت رسیدگی به پرونده ها و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ظهر امروز نیز از زندان مهاباد بازدید و پای صبحت های تعدادی از زندانیان این شهرستان خواهد نشست.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی مشکلات قضایی مردم مهاباد را بررسی کرد

وی همچنین در ابتدای ورود به شهرستان مهاباد با حضور بر سر مزار شهید حیدری نخستین خلبان شهید دوران دفاع مقدس به مقام این شهید و دیگر شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

اردیبهشت ماه گذشته در مراسمی "ناصر عتباتی" به عنوان رییس جدید دادگستری آذربایجان‌غربی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha