۲۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84401364
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم هنرمند مهابادی به جشنواره ملی هنرهای دیجیتال راه یافت

مهاباد- ایرنا- رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: فیلم کوتاه "نفس" از تولیدات انجمن سینمای جوانان این شهرستان به بخش مسابقه جشنواره ملی هنرهای دیجیتال کشور راه یافت.

رحیم بایزیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلم کوتاه تجربی "نفس" به کارگردانی "سیامند حسن پور" از فیلمسازان انجمن سینمای جوانان برای نخستین بار به بخش مسابقه جشنواره ملی هنرهای دیجیتال راه یافت.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۳۵ اثر دریافتی در بخش تصاویر متحرک دیجیتال، ۱۰ اثر فیلم کوتاه واجد جلوه‌های ویژه دیجیتال برای حضور در بخش رقابتی جشنواره پذیرفته شده اند که اثر هنرمند مهابادی یکی از آنها است.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد اظهار داشت: فیلم کوتاه "نفس" در مدت زمان ۱۰۰ ثانیه تولید شده و موضوع آن روزگار فرد در جامعه در دوران کرونا است.

بایزیدی اضافه کرد: جشنواره ملی هنرهای دیجیتال از ۲۶ تیر ماه با مراسم افتتاحیه و گشایش نمایشگاه مجازی، فعالیت خود را آغاز کرد و پس از نمایش کلیه آثار، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، در تاریخ ۲۵ الی ۳۱ تیرماه با برگزاری اختتامیه و اعلام برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

به گزارش ایرنا، "سیامند حسن‌پور" از فارغ التحصیلان دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوانان مهاباد است که تولید ۲ را در کارنامه کاری خود دارد.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین، عکاسی و غیره آموزش دیده‌اند و هم‌اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha