۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84401853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: اعتبارات عمرانی اشنویه ۴۰ درصد افزایش یافت

مهاباد- ایرنا- فرماندار اشنویه گفت: ۳۷۶ میلیارد و ۴۷۹ میلیون ریال از منابع مختلف برای اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای این شهرستان تصویب و اختصاص یافته‌ است که نسبت به اعتبارات سال گذشته ۴۰ درصد افزایش دارد.

عبدالسلام مام‌عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبارات که در طول سال هم افزایش می‌یابد برای اجرا و تکمیل ۵۱ طرح عمرانی در شهر و مناطق روستایی این شهرستان هزینه و در ۱۷ فصل اجرا می‌شود.

وی اعتبارهای عمرانی این شهرستان در سال گذشته را ۲۵۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

فرماندار اشنویه اضافه کرد: اعتبارهای عمرانی اشنویه در سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات تملک دارایی‌هایی سرمایه‌ای، سه درصد درآمدهای نفتی، ۲۷ صدم درصد سهم مالیات بر ارزش افزوده و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور تامین خواهد شد.

وی ادامه‌ داد: بیشترین میزان اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۰ مربوط به بخش‌های کشاورزی و منابع طبیعی با بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال، فصل امور شهری، روستایی و عشایری با ۴۵ میلیارد ریال و آموزش و پرورش با ۴۶۰ میلیارد ریال است.

مام‌عزیزی گفت: احداث موزه، احداث سد ملاتی، بازنگری طرح های هادی، پژوهش در محوطه تاریخی "قلاتگاه"، تکمیل مدارس نیمه تمام شهرستان پروژه‌های مهم و ضروری برای توسعه این شهرستان است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در طول سال نیز اعتبار جداگانه ای جهت بهبود و آسفالت معابر روستایی، کمک به بهبود فضای آموزشی و تامین آب شرب ابلاغ خواهد شد.  

اشنویه در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است و بیش از ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha