۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱:۲۳
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84401988
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یمن: دشمن با عبرت نگرفتن، هزینه بیشتری می پردازد

تهران- ایرنا- وزیر دفاع یمن گفت: دشمن اگر به قلدری ادامه دهد و نخواهد از گذشته عبرت بگیرد، هزینه سنگینی می‌پردازد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی یمن(سبا)، سرلشکر محمد ناصر العاطفی دوشنبه اضافه کرد: یمن در سال هفتم جنگ، توانایی و امکانات دفاعی و هجومی دارد که می‌تواند تصمیم‌های بزرگ و سرنوشت سازی را بدون سلطه خارجی‌ها بگیرد.

وی افزود: امروز یمن با پیروزی‌های بزرگ خود، در آستانه مرحله‌ای سرنوشت ساز قراردارد که تاثیرات آن فراتر از تصور متجاوزان است.

العاطفی ادامه داد: اراده ملت یمن شکست ناپذیر و این مهم بخش جدایی ناپذیر از محور مقاومت در دفاع مخلصانه از مسئله اصلی جهان اسلام یعنی موضوع فلسطین است.

وی بیان کرد: همه ادعاهای متجاوزان درباره صلح، پایان تجاوز، راه حل سیاسی و موضوع انسانی تبلیغات رسانه‌ای و سوء استفاده از این عناوین در جلب مواضع بین المللی و منطقه‌ای است.

وزیر دفاع یمن اظهار داشت: ادامه محاصره و تجاوز به یمن، اقدامی خطرناک بر ضد ملت یمن و بزرگترین تهدید برای صلح و ثبات منطقه و جهان به شمار می‌رود.

العاطفی تاکید کرد: با چنین رویه‌ای و با وجود دخالت‌ها و دیکته‌های آمیرکایی – صهیونیستی برای متولیان صلح جهانی، نمی‌توان انتظار هیچ نتیجه مثبتی از مذاکرات داشت.

وی با اشاره به استفاده از تروریست‌های داعشی،  القاعده و النصره در استان البیضاء یادآور شد: توسل به عناصر تروریستی نشانه ورشکستگی و شکست نظامی ائتلاف متجاوزان به یمن است.

العاطفی اضافه کرد: استفاده از تروریست‌ها، نشانه دروغگویی کسانی است که ادعای مبارزه با تروریست را در منطقه دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha