۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84402285
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سازمان بهزیستی منشا خدمات ارزشمندی است

سنندج- ایرنا- استاندارد کردستان گفت: بهزیستی نهادی با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، توانبخشی بە افراد کم بضاعت و تامین نیازهای حداقلی آنان تاسیس شده منشا خدمات بسیار ارزشمند در طول بیش از چهار دهە گذشتە بوده است.

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا استاندارد کردستان روز سه‌شنبه با صدور پیامی چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی را به تمامی خدمتگزاران و مددجویان تحت پوشش این سازمان تبریک گفت.

در این پیام آمده است: سازمان بهزیستی کە با هدف حمایت از اقشار شریف، بزرگوار و توانبخشی بە افراد کم بضاعت و تامین نیازهای حداقلی آنان تاسیس شده منشا خدمات بسیار ارزشمند در طول بیش از چهار دهە گذشتە در راستای استقرار عدالت اجتماعی بودە است و در طول این سالها یاریگر و همراە این اقشار در عرصە‌های مختلف حمایتی، توانمند سازی و کارآفرینی بودە است.

در ادامه این پیام آمده است:بە مدد حمایت ها و توجهات این سازمان بسیاری از افرادتحت پوشش و کم بضاعت با حفظ کرامت انسانی و شان و منزلت از زیر چتر حمایتی خارج شده و توانستەاند بە استقلال مادی و شغلی دست یابند کە این مسیرباید کماکان با قدرت و قوت  ادامە یابد و روز بە روز از تعداد این خانوادە بزرگ و پر جمعیت کم شود.

اینجانب ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی این مناسبت  ارزشمند را بە مدیران، کارکنان لایق و دلسوز و مددکاران و مددجویان این سازمان در استان کردستان تبریک گفتە و  برای همگان از پیشگاە خداوند بزرگ سعادت و اجر اخروی  مسئلت می نمایم .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha