۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84403346
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی خلیج فارس میناب: هدف اصلی تیم بقا در رقابت های لیگ دسته سوم است

بندرعباس- ایرنا- سرمربی تیم خلیج فارس میناب که از ابتدای نیم فصل دوم هدایت این تیم را به عهده گرفته است، گفت: هدف اصلی تیمش بقا در رقابت های این فصل در لیگ دسته سوم است.

اکبر رستمی روز چهارشنبه با اشاره به تساوی تیمش در برابر سپاهان نوین ایذه افزود: آمادگی خوبی داریم اما فشردگی مسابقه‌ها کمی اذیتمان می کند. 
وی در خصوص بازی مقابل با سپاهان نوین ایذه بیان داشت: این بازی برای ما مهم بود که اگر پیروز می شدیم از خطر دور می شدیم و اگر شکست می خوردیم، باید بجنگیم تا سقوط نکنیم.
سرمربی خلیج فارس میناب اظهارداشت: تیم ما نسبت به قبل، همدل‌تر شده است و روز به روز در زمین بهتر ظاهر می شود و در این دیدار شاگردانم جنگده ظاهر شدند و اگر توپ هایمان تبدیل به گل می شد ما پیروز میدان بودیم.
رستمی یادآورشد: از زمانی که هدایت تیم خلیج فارس برعهده گرفتم، سعی کرده ام تیم را با یک بازی منطقی و هجومی در برابر حریفان ظاهر کنم و همه شاهد هستند که تیم درمیدان مسابقه بازی قابل قبولی از خود نشان می دهد.
وی درخصوص تیم داوری این مسابقه‌های گفت: داوری این دیدار مشکل خاصی نداشت به غیر یکی و ۲ صحنه که آن هم تاثیرگذار در بازی ۲ تیم نبود، قضاوت قابل قبولی داشت. 
مسابقه‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور با حضور ۳۰ تیم در سه گروه ده تیمی برگزار می شود. 
در پایان ۱۸ هفته رقابت، تیم های اول و دوم هر گروه به علاوه بهترین تیم سوم گروه ها، راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.
 همچنین تیم های هشتم، نهم و دهم هر گروه به زیرگروه سقوط می کنند و بدترین تیم هفتم گروه ها نیز به آن‌ها خواهد پیوست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha