۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84403730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵ مورد جهیزیه به نوعروسان بوکانی اهدا شد

۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۷
کد خبر: 84403730
۳۵ مورد جهیزیه به نوعروسان بوکانی اهدا شد

مهاباد- ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، ۳۵ مورد جهیزیه به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.

سعدی خزمه روز چهارشنبه در آیین اهدای این جهیزیه ها به نوعروسان این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جهیزیه های اهدایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شامل پنج قلم کالا از جمله ماشین لباسشویی ، یخچال فریزر ۱۳ فوت، اجاق گاز پنج شعله، تلویزیون(LED) و جاروبرقی است.

وی ادامه داد: در این مراسم اقلام و جهیزیه نوعروسان با حضور امام جمعه، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و خیران بوکانی به آنان اهدا شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان ارزش اقلام اهدایی را ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۲۰ تخته فرش از طرف کمیته حضرت امام (ره) و خیران به ارزش یک میلیارد ریال به نوعروسان این شهرستان اهدا شده است.

خزمه اضافه کرد: این نهاد آماده دریافت هرگونه کمک نقدی و غیرنقدی برای تامین جهیزیه  نوعروسان در این شهرستان است.

وی، با دعوت از خیران نیکوکار برای مشارکت در تامین جهیزیه نوعروسان افزود: حمایت های کمیته امداد از نوعروسان و زوج های جوان مددجو علاوه بر کمک هزینه جهیزیه برخی برنامه های مشاوره ای، آموزشی و فرهنگی را نیز شامل می شود.

به گزارش ایرنا، در بوکان پنج هزار و ۹۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha