۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84403849
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ انتصاب جدید در کمیته دفاع شخصی ISDO

۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۱
کد خبر: 84403849
۲ انتصاب جدید در کمیته دفاع شخصی ISDO

تهران- ایرنا- ماندانا رسولی و زهرا پورامین به ترتیب به عنوان مشاور امور بین‌الملل و نایب رییس زنان سازمان ISDO منصوب شدند.

به گزارش ایرنا، طی حکمی از سوی «ناصر استادرحیمی» ریاست سازمان ISDO،  « ماندانا رسولی » از مدیران با سابقه وزارت ورزش و جوانان  را به عنوان عضو هیات رئیسه سازمان ISDO ایران و مشاور امور بین‌المللی این سازمان منصوب کرد.

متن حکم بدین شرح است:

" نظر به سوابق مدیریتی و تجربیات ارزشمندتان ، به موجب این حکم  جنابعالی  بعنوان عضو هیات رئیسه و مشاور امور بین‌الملل کمیته دفاع شخصی ISDO  ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود، در راستای تحقق اهداف و ارتقا جایگاه ملی و بین‌المللی این کمیته ، موفق و موید باشید.

همچنین طی حکمی دیگر، زهرا پورامین از اساتید برجسته و پیشکسوت ورزش کشور ، به عنوان نایب رییس زنان  ISDO ایران ، منصوب شد.

متن حکم بدین شرح است :

"نظر به سوابق مدیریتی و تجربیات فنی حضرتعالی، به موجب این حکم  جنابعالی  بعنوان نایب رئیس بانوان   کمیته دفاع شخصی ISDO  ایران منصوب می‌شوید .

آرزومندیم با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت‌های حرفه‌ای موجود در این کمیته ، و در سر کار عالی در راستای تحقق اهداف و ارتقا جایگاه ملی و بین‌المللی این کمیته و توسعه ورزش جمهوری اسلامی ایران ، موفق و موید باشید. "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha