شهید «حاجی بابایی» معلم اخلاق بود

همدان- ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شهید سردار «علیرضا حاجی بابایی» معلم اخلاق بود و با رفتار حسنه خود عشق به خدا را در جبهه‌های‏‎ ‎‏دفاع از اسلام به نمایش گذاشت.

 حجت‌الاسلام حسین علیی روز پنجشنبه به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سردار «علیرضا حاجی‌بابایی»، شهید شاخص استان همدان در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: ۲۴ تیر ماه یادآور رشادت، ایستادگی و مقاومت مردانی شجاع همچون سردار شهید «علیرضا حاجی بابایی» است که مجاهدانه در جبهه حق علیه باطل به مقابله با دشمن متجاوز پرداختند.

وی اضافه کرد: شهید «علیرضا حاجی بابایی»، معلم اخلاق و از رزمندگان مومن، انقلابی و دلاور بود که عشق به خدا را در جبهه‌های‏‎ ‎‏دفاع از اسلام با عمل خود معنا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: ‏به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی «اسلام در کشور ما می‌رفت تا به تباهی کشیده شود که با خون‏‎ ‎‏شهیدانِ ملت ما حیات خود را باز یافت» و امروز آنچه به دست آورده‌ایم حاصل خون شهدایی همچون شهید «حاجی‌بابایی» است که همچنان ستارگانی پُرفروغ، الهام بخش و راهنمای نسل‌های جدید هستند.

 شهید علیرضا حاجی بابایی در ۲۳ رمضان  (۲۴ تیرماه ۱۳۶۱) با سمت مسئول محور عملیاتی سرپل ذهاب با قلبی آکنده از عشق به شهادت و حضور در کنار دیگر یاران شهیدش مقارن با شب‌های قدر و ایام شهادت سرور مظلومان عالم حضرت امیرالمومنین علی (ع) و در جریان عملیات رمضان در منطقه جنوب شرق بصره مورد اصابت گلوله‌های پدافند ضد هوایی قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha