۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۸:۰۹
کد خبر: 84405358
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نوری: پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت

۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۸:۰۹
کد خبر: 84405358
نوری: پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت

تهران - ایرنا - پیشکسوت استقلال گفت: استقلال آنالیز خوبی از پرسپولیس کرده بود و تمام نقاط قوت این تیم را بست و قرمزپوشان حرفی مقابل شاگردان «فرهاد مجیدی» نداشتند.

«محمد نوری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به برد استقلال مقابل پرسپولیس در چهارچوب مسابقات جام حذفی اظهار داشت: با توجه به شرایط نه چندان خوبی که استقلال در بحث مدیریتی دارد دست به کار بزرگی زد و پیروزی شیرینی را مقابل پرسپولیس به دست آورد.

وی افزود: تمام نفرات استقلال در این مسابقه بدون اشتباه ظاهر شدند و آن وظایفی را که بر دوششان گذاشته شده بود را به نحو احسن انجام دادند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال آنالیز خوبی از پرسپولیس کرده بود و تمام نقاط قوت این تیم را بست و قرمزپوشان حرفی مقابل شاگردان فرهاد مجیدی نداشتند.

نوری تصریح کرد: بازیکنان استقلال با توجه به پرس و دوندگی بالای بازیکنان حریف را تحت تاثیر قرار داد و اجازه کار تاکتیکی را به آنها نداد.

وی تاکید کرد: استقلال با پیروزی مقابل پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در جام حذفی است و بدون شک با پیروزی در بازی‌های آینده این عنوان را تصاحب خواهد کرد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: «سیدحسین حسینی» با پشت سر گذاشتن روزهای سخت به آمادگی بالایی رسید و نشان داد هنوز برای استقلال مهره تاثیرگذار و قابل اتکایی است و با مهار ضربه پنالتی ثابت کرد شایسته پیراهن شماره یک است.

شهرآورد نود و ششم پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال روز گذشته (پنجشنبه)  در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و در طول ۱۲۰ دقیقه گلی در برنداشت اما استقلال با برتری چهار بر سه در ضربات پنالتی به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha