۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 1762
کد خبر: 84406795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار مراغه تسریع در روند واکسیناسیون کرونا را خواستار شد

مراغه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندارویژه مراغه تسریع در روند واکسیناسیون کرونا در این شهرستان را خواستار شد و گفت: افزایش مراکز واکسیناسیون و همکاری نیروهای پشتیبان و تدارکات می‌تواند موجب تسریع در روند واکسیناسیون شود.

به گزارش ایرنا، سیدعلی موسوی روز شنبه در جلسه کمیته هماهنگی واکسیناسیون کرونا اظهار داشت: شاهد افزایش آمار مبتلایان به بیماری کوئید ۱۹ در کشور هستیم که در این میان نقش واکسیناسیون در کاهش آمار بسیار مهم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست واکسیناسیون در شهرستان مراغه شامل واکسیناسیون کارکنان بهداشت و درمان، بیماران خاص و جانبازان انجام شده است، بیان کرد: کل واکسن دریافتی شهرستان از ۲۳ بهمن ماه پارسال تاکنون ۲۹ هزار و ۱۲۸ دوز بوده است که سه هزار دوز واکسن ۲ روز پیش تحویل دانشکده علوم پزشکی شهرستان مراغه شده است.

موسوی اعلام کرد: در مجموع ۲۳ هزار و ۵۴۲ دوز واکسن تا دیروز در شهرستان مراغه تزریق شده است.


فرماندار مراغه تسریع در روند واکسیناسیون کرونا را خواستار شد

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز در این جلسه گفت: در روزهای آینده روند واکسیناسیون در شهرستان افزایش خواهد یافت.

اصغر تنومند گفت: در این راستا به همکاری دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری و نیروی انتظامی در محل واکسیناسیون نیاز داریم.

وی اضافه کرد: ۸۰ درصد مراجعه به مراکز واکسیناسیون خودخواست است و متاسفانه این افراد بدون رعایت برنامه زمان بندی اعلامی به محل واکسیناسیون مراجعه می کنند.

به گزارش ایرنا، دکتر سعید پیروی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی مراغه و چهار نفر از کادر «آی سی یو» بیمارستان امیرالمومنین(ع)، نخستین افرادی بودند که ۲۳ بهمن ماه سال گذشته در مراغه واکسن کرونا دریافت کردند.

واکسیناسیون در شهرستان مراغه در ۲ مرکز تجمیعی شهری، مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت روستایی شهرستان انجام می شود.


شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی قرار دارد و همچنان رنگ کرونایی شهرستان نارنجی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha